Accepterad Vonsek384 | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vonsek384

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lucasxdxd

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? mikaaa#3238

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2004

Berätta om din karaktär. Sture Ekdahl är en förnuftig typ. Han gillar att vara på plats när det händer, och har alltid haft ett stort intresse för polisära ärenden. Han uppskattar stort vad polisen gör för samhället, och har haft en dröm sedan han var liten att få vara med på polisens äventyr. Sture brinner även starkt för journalismen, och fotar och dokumenterar gärna allt som händer och träffar runt omkring honom. Sture finner även stor respekt för folket omkring sig, då han har haft en svår uppväxt och vet att folk kanske har det svårt också, så han dömer inte. Sture Ekdahl är en ytterst vilsen själv som har diverse personlighetsförvrängningar. Sture finner ett intresse till polis ärenden, journalism, och äventyr. Sture är gärna på plats när det väl sker, och jobbar gärna för att journalismen skall skina. Sture är mycket petig som person, och gillar att påpeka när något har gått fel.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en väldigt seriös och dedikerat spelare, som kommer spela ett flertal timmar per dag och spelar med väldigt stor inlevelse. Jag brinner för RP'n och det kommer synas väl inne på servern.
Jag kommer bidra med otroligt bra RP, och kommer hjälpa till med diverse ärenden ifall det behövs. Jag är väldigt seriös när det kommer till RP, och det är något som jag brinner för. Personligen så älskar jag sociala scenarion och ägnar mig inte så mycket till det kriminella. Jag tycker det är kul att prata med folk, och göra RP't mer än bara skjutningar och annat som andra servrar endast har.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har nu tagit upp GTA igen, och är intresserad till att lära nytt folk samt fortsätta med FiveM. Denna server verkar väldigt stabil och seriös.

Hur hittade du Unive? https://www.trackyserver.com/server/multistaden-488866

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag kommer bidra med otroligt bra RP, och kommer hjälpa till med diverse ärenden ifall det behövs. Jag är väldigt seriös när det kommer till RP, och det är något som jag brinner för. Personligen så älskar jag sociala scenarion och ägnar mig inte så mycket till det kriminella. Jag tycker det är kul att prata med folk, och göra RP't mer än bara skjutningar och annat som andra servrar endast har. Jag tycker det också är kul att vara delaktiga i diverse event och göra spelupplevelsen mer njutbar för andra och upplevelsefylld.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag kommer mest spela för det sociala, och inte för pengar och vapen. Rollspel går inte ut på att vinna pengar eller makt, det handlar om att rollspela en karaktär och ha det kul. Jag kommer sträva för att göra det roligare för allt och alla

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar inte på någon annan FiveM roleplay server.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Tillbaka