Accepterad Vonsek | Whitelist ansökning [SweWilliam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vonsek

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Lucasxdxd

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Vonsek#9078

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 2004

Berätta om din karaktär. Sture Ekdahl: 43 år; Psykisk sjuk människa som har suttit inne i psykvården en större andel av sin vuxen ålder. Som tonåring kände Sture sig utfryst från alla andra pojkar i hans ålder, och som bieffekt till det började Sture känna kärlek till djur. Kärleken gick överstyr, och hans fascination av djur ledde till taxidermi. Sture började gå på större byten, och när Sture nådde 19 års ålder så blev Sture arresterad för försök till kidnappning. Sture har rehabiliterats, och är nu redo att fortsätta ut i den vuxna världen. Sture har sina tillfälliga utbrott, men hans medicin för skizofreni har hjälpt honom till att kontrollera sina inre demoner. Sture är dessutom psykopatisk, så han har ingen förmåga till att kunna känna empati / sorg.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra till intressanta scenarion på MultiPVP, försöka skapa en mer realistik atmosfär för alla spelare. Jag tar även roleplay väldigt seriöst så nivån kan höjas ett snepp. Jag är dessutom väldigt aktiv nu under tiden då vi gymnasieelever har distansundervisning och har väldigt mycket erfarenhet inom Roleplay så kommer erbjuda en roligare speltid. Tack.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har nu tagit upp GTA igen, och är intresserad till att lära nytt folk samt fortsätta med FiveM. Denna server verkar väldigt stabil och seriös. Jag har varit whitelistad här förut, men blev bananad på Discorden och behövde ansöka igen. Jag tycker att denna servern är den största och bästa svenska roleplay servern just nu. Alla andra är relativt inaktiva och inte har bra roleplay som dem andra. Multistaden är det primära valet för svensk roleplay just nu.

Hur hittade du Multistaden? https://www.trackyserver.com/server/multistaden-488866

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill skapa en idealisk karaktär som man kan råka stöta på i verkliga världen. Jag vill bidra med mycket snack och lite verkstad, jag kommer prata mycket och inte vara allmänt kriminell. Sture har gått på rehab och känner sig nu som en helt ny person. Jag kommer inte göra så stora kriminella scenarion, utan mest bara prata och hjälpa andra och eventuellt söka något whitelistad jobb!

Jag vill dessutom försöka bidra med så bra förslag som möjligt till Multistaden. Jag vill se Multistaden växa och bli så bra som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan FiveM roleplay server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka