Accepterad Vonsek | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vonsek

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
4
Användarnamn: Vonsek

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lucasxdxd

Vad är din discord tagg? Vonsek#9819

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kommer inte spendera någon tid till att försöka göra ursäkter för att få bort min bann. Jag har gjort fel, jag ignorerade (glömde) Powergaming regeln helt och fortsätte att köra som att jag var en superhjälte i en Hollywood film. Egentligen borde jag ha stannat vid första krocken. Jag är djupt sorgsen över det som hände, och vill gärna fortsätta spela på denna fantastiska server.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha stoppat vid första krocken med stenmuren, men jag fortsatte att köra vilket var VÄLDIGT fel av mig. Inga ursäkter för det jag gjorde. Mitt fight or flight sinne triggade in och jag fortsatte att fly, som att jag hade varit i GTA Online.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag har lärt mig viktigheten av Powergaming regeln, din bil kanske fungerar och du är vid liv, men det betyder inte att du bör ha varit det. Spel är inte 100% realistiska, så scenarion kan inte vara perfekta vid alla tillfällen. Jag har lärt mig att stanna när polisen ber dig att göra det, och inte försöka smita iväg och tro att du kommer göra det. Tro mig, dessa poliser är vassa på att köra och stå rätt på vägen.

Tack så mycket!

Mvh, Lucas

EDIT: Fixade steam länk.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka