Nekad Vonsek | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vonsek

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
4
Användarnamn: Vonsek

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/lucasxdxd/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: vonsek

Vad är din discord tagg? Vonsek#1337

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming, kör tjänstefordon (med tomtekläder)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag pratade med staff om det; det var för att jag körde med utskjutna däck. Det var tydligen powergaming, men han ändrade det till sunt förnuft efter att jag callade ut honom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade norpat en RS6 som stod dumpad längst vägen. Jag fortsatte att köra runt med den i staden tills jag upptäcker att någon udda har hänt. Det står nämligen ”POLItei” i hörnet av framrutan på bilen. När jag väl upptäcker detta, så parkerar jag bilen vid polisstationen. det är då jag blir avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt ärligt så tycker jag det var lite fifty fifty; Jag borde ha kollat vad den dära skylten fram betydde. Jag visste dock inte det för det stod på ett främmande språk som jag inte kunde tolka. inget annat tydade på att det var en civilbil. Enligt ZAKI så borde detta ha blivit en kick istället.

Angående powergamingen (sunt förnuft som niklass0n ändrade det till senare) så borde jag inte ha kört med utskjutna däck. Ja, det kan jag hålla med om. Det var dumt av mig och inget som någon skulle ha gjort i verkligheten.

Jag tycker däremot att det var underligt att man inte fick ha tomtekläder på sig?

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag satt mig i en person som jag inte kändes bil och började byta radiokanal och slutade inte. Jag märkte därefter att jag var extremt jobbigt och detta är inget som jag, eller någon annan skulle ha gjort i verkligheten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha valt att inte ens röra bilen; eller så fort jag upptäckte att däcken var utskjutna så borde jag ha lämnat bilen ifred och gått där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag borde inte göra något som jag inte skulle ha gjort IRL. Jag kommer i framtiden att dubbel kolla så det inte är en civilbil + inte röra någon bil som är utan däck.

tack, MVH

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka