Accepterad Vonix | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vonix

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
57
Användarnamn: Vonix

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199034778383/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Vonix <3

Vad är din discord tagg? Vonix#7329

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var jag som gjorde fel men det var en person vi skulle råna och vi siktar 3 guns sedan så tar den andra upp pistol och sedan så skött dom ner oss och sedan så blev vi arga och loggade vilket var fel och jag ångrade grovt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel men det var en person vi skulle råna och vi siktar 3 guns sedan så tar den andra upp pistol och sedan så skött dom ner oss och sedan så blev vi arga och loggade vilket var fel och jag ångrade grovt

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså jag kommer inte ihåg det var så länge sen jag fick mina tidigare banns för att jag tog en paus på RP på typ 3 veckor och nu är jag tillbaka och detta sker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Dom FEAR RP:ade så jag kunde ta bevis på allt som hände t.ex klipp och sedan ta detta i support men jag loggade ju vilket var fel som jag ångrade stort men jag blev ju lite arg på att dom gjorde fel ifrån början och jag ville ju inte tappa sakerna men jag vet att jag kunde ta klipp på allt och sedan reda ut detta i support. Men jag valde ju att logga för att jag va så arg och jag visste att det hade tagit långt tid i support det som gjorde mig också arg för att jag inte orkar sitta support men aja. Men dom som FEAR RP var jätte kaksiga medans jag var lungn och lite arg inombords Mvh Vonix/Marko

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte logga och hellre sitta i support istället för att göra fel själv men aja nu gjorde ju jag det + ta massa bevis som t.ex klipp

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka