Nekad VonFlazy | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

VonFlazy

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Charles

Vad är ditt discord namn? Flazy on 144hz#7218

Vad är ditt födelsedatum? 9 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man vid namn Ethan, som är i 30-årsåldern. Han växte upp i en medelstor stad och har alltid varit en äventyrlig person. Ethan är spontan och modig, och har en passion för att utforska nya platser och uppleva spänning.

Efter att ha studerat historia på universitetet utvecklade Ethan ett intresse för antika kulturer och arkeologi. Han älskar att fördjupa sig i historiska texter och att besöka platser av historisk betydelse. Han känner en stark koppling till det förflutna och är fascinerad av människors liv och berättelser från olika tidsperioder.

Ethan är också en älskare av naturen och ägnar sig åt utomhusaktiviteter som vandring och klättring. Han njuter av att vara i naturen och känner en inre frid när han är omgiven av vackra landskap och fjäll.

Känslomässigt är Ethan en djupt reflekterande person. Han kan vara introvert och föredrar att ha tid för sig själv för att tänka och bearbeta sina tankar och känslor. Han är också omtänksam och empatisk, och visar alltid medkänsla mot andra människor.

Sammanfattningsvis är Ethan en äventyrlig och nyfiken person med ett stort intresse för historia, natur och människor. Han strävar efter att leva ett meningsfullt och autentiskt liv och letar alltid efter nya möjligheter att växa och utvecklas som individ.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Interaktion och dialog: Jag kan agera som en vanlig individ och delta i interaktioner och dialoger med spelarna. Jag kan svara på frågor, ge information, ge uppdrag eller bara delta i allmän konversation för att bidra till en utmärkt spelvärld.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man medvetet agerar eller spelar sin roll på ett sätt som gynnar eller favoriserar motparten, istället för att endast fokusera på att vinna själv. Det handlar om att vara villig att kompromissa, samarbeta eller ge fördelar åt den andra parten för att skapa en mer balanserad och intressant spelupplevelse.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom en youtuber cosmo och genom er tiktok

Tillbaka