- Meddelanden
- 118
- Reaction score
- 4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ADHAWIDHIAUWHDJ/
Ditt Hex-ID: steam:110000100c70bdc
Vad är din discord tagg? Von.#0059
Vem var det som bannade dig? WAller
Bild på banmeddelande:
KAN EJ SKICKA SCREENSHOTS PGA MIN STRECH MITT SPEL TABBAR UT VARJE GÅNG JAG TAR SCREENSHOTS.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att nu Waller valde att banna mig för att jag körde in i en annans bil efter han körde in i min och jag kunde löst det på ett bättre sätt igenom att snacka med persnonen istället. Men jag tror att det är för att jag körde in i han ett par gången iaf
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på trygghansa och försökte sälja min importbil, men då råkade jag köra in i en person när jag bakade, då av att han kör in i mig och jag blir arg och kör in i honom och sedan kommer en till bil och blockerar in mig och sedan kör jag därifrån och då blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att jag kunde ha löst det på bättre viss igenom att tex pratat med personen och betalat för skadorna jag har råkat göra istället för att köra på personens bil.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla dem tidigare har varit felaktiga undefär.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gått utt och pratat med personen och hållt en social dialog och försökt reda ut skadan som hade skett på bilarna istället för att göra som jag gjorde och baka in i han igen efter han körde in i mig också.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att hålla en mer social rp med andra spelare på servern.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp
Ditt Hex-ID: steam:110000100c70bdc
Vad är din discord tagg? Von.#0059
Vem var det som bannade dig? WAller
Bild på banmeddelande:
KAN EJ SKICKA SCREENSHOTS PGA MIN STRECH MITT SPEL TABBAR UT VARJE GÅNG JAG TAR SCREENSHOTS.Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att nu Waller valde att banna mig för att jag körde in i en annans bil efter han körde in i min och jag kunde löst det på ett bättre sätt igenom att snacka med persnonen istället. Men jag tror att det är för att jag körde in i han ett par gången iaf
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på trygghansa och försökte sälja min importbil, men då råkade jag köra in i en person när jag bakade, då av att han kör in i mig och jag blir arg och kör in i honom och sedan kommer en till bil och blockerar in mig och sedan kör jag därifrån och då blev jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att jag kunde ha löst det på bättre viss igenom att tex pratat med personen och betalat för skadorna jag har råkat göra istället för att köra på personens bil.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla dem tidigare har varit felaktiga undefär.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Gått utt och pratat med personen och hållt en social dialog och försökt reda ut skadan som hade skett på bilarna istället för att göra som jag gjorde och baka in i han igen efter han körde in i mig också.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att hålla en mer social rp med andra spelare på servern.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp