Nekad Von. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Von.

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ADHAWIDHIAUWHDJ/

Ditt Hex-ID: steam:110000100c70bdc

Vad är din discord tagg? Von.#0059

Vem var det som bannade dig? Waller

Bild på banmeddelande: Namnlös.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i 1 snubbes bil som körde in i mig först och försökte pita ner mig i vattnet på tryggansa och då pitade jag tillbaka då tyckte han att det var fel av mig antagerligen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på trygghansa i min bil, då det kommer en bil bakom mig jag råkar baka in i och han direkt börjar köra in i mig och då kör jag in i han tillbaka och sedan kommer det en till grabb och börjar då så kör jag in i dem för att få en lucka för att kunna komma ifrån platsen istället, men när jag väl kommer där ifrån så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. FELAKTIG, detta kunde lika gärna vara en början på ett större scenario. Men jag tyckte det var fel då jag råkade köra in i dem och sedan började dem köra in i mig och sedan en till. Men visst kunde se olika ut från andras håll.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare har blivit unban på då dem var felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte köra in i personen och istället gått ut och pratat med personen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte pita tillbaka efter nån har kört in i mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka