Accepterad Von. | Ansökan till Staff (320)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Von.

Icke Medlem
Meddelanden
118
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ditt discordnamn: Von.#0059

Ange ditt födelsedatum 22 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli staff för att jag har tidigare kundskaper inom staff tex som att jag vet ungefär allt som en staff ska veta just nu, som allt med regler, straff skallorna, hur man tar support, hur man granskar sig med spelare ingame, och hur man tar hand om discorden med loggs och allt. . Jag kan Unives regler riktigt bra.
Och jag vet själv hur RP ska gå till och hur det inte ska gå till under scenarion och i sociala tillfällen.
Jag är även en person med tiden och orken till att försöka förbättra servern och få alla att få en scenario med en minskad risk för avbrott av problem spelare på servern som behöver försvinna. Jag kan även ta kritik och lär mig av den istället för att tjafsa imot. Jag har även inte svårt att säga ifrån om nån spelare under support ärende skulle börja bete sig som ett svin. Jag vill även vara med och försöka förbättra servern till något bättre, försöka få ner all lall på servern, försöka få folk att förstå vad RP utgår ifrån och hur man ska hantera scenarion och hur man inte ska.
Och som Staff på servern kommer jag sträva efter att alla ska få en sån bra rp stund som möjligt, och känna att dem vill fortsätta köra och stötta servern.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är aktiv så länge det behövs. Såklart har jag ett eget liv utanför allt detta med, men kommer kunna lägga tillräckligt med tid till servern som staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat sedan början av 2022 med mina kompisar. Då vissa av dem tyvärr lämnade tidigt men vissa är än kvar idag.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har varit staff på servern tidigare och mina erfarenheter jag fick under min tid som staff var att jag fick lära mig allt man behöver veta om regler som staff och vilka granskningar man tar mot spelare som bryter mot serverns regler. Fick även lära mig hela discorden hur man sätter roller och tar bort. Hur man sätter indragna roller, och hur alla system funkar allt från loggs till ban bevis och allt som tillhör det.

/Toggleid 'så du kan se deras ID.' /noclip 'Så du kan vara onsynlig och flyga runt för att TE.X speca ett scenario eller för att hålla koll på ett stort ställe. /m 'När du TEX ska skriva ett privat medelande.' /kick (id) (anledning) 'Man kickar en person som har begått TEX ett regel brott som inte är super alvarligt.' /v (bilen)'När du ska spawna in en bil TEX om bärgaren tog en rånares bil under scenario så kan vi hjälpa igenom att spawna in en lika dan så inte scenariot förstörs. /skin (ID) 'När du ska ge någon skin meny' /SV (TEXT) 'När du ska skriva ut ett medelande till alla Servervakter eller om du vill fråga nånting. /OOC (TEXT) 'När du ska skicka ut ett medelanade till alla som är inne på servern' /clearinventory (ID) 'När du ska rensa någons inventory om det är TEX en icke medlem som har en pistol/kniv' /addkey (namn på nyckeln) 'Om du ska ta in en nyckel till TEX ett jobb.' /sqlban (id) (tid) (anledning) Du bannar personen med en tid som du själv kan bestämma.' /sqlunban (hexid) 'Du unbannar personen.' /setjob (id) (jobb) 'Om du TEX ska ge en ny chef jobbet.' /giveitem (id) 'Du ger personen ett föremål.' /spec (id) Du specar personen med det id' /sqlbanhistory (steamnamn) Du kan se deras tidigare bans.' /dv) 'du tar bort bilar. /freeze (id) Du stannar spelaren. /unfreeze (id) du släpper fri spelaren. /tpm (ID) Du tar dig till din check point /revive (id) du respawnar en död person. /bring (id) du drar personen till dig. /goto (ID) Man går till personen helst i noclip.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

(INTE MESIG)

Senast ändrad:
+rep Väldigt aktiv staff unde tiden han var staff tidigare!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka