Accepterad Volvoraggarv741 | Medlem ansökning (waguchampangemode)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Volvoraggarv741

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Gabriel#1508

Vad är ditt födelsedatum? 9 December 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär, heta Jörgen Larsson Jörgen kommer komma från en stad i Göteborg Jörgen har haft det väldigt tufft sedan liten och haft det väldigt jobbigt med kriminellt han håller på med olika saker som är inte bra men vi flyttat nyligen Ystad och börja om sitt liv på från början hans föräldrar dog när han var fem år gammal och han fick flytta till familjehem Jörgens mål är att bli något stort jobb inom med Qanik eller något annat som han alltid har drömt om Jörgen kommer se till att staden bits säker han har varit polis och mycket mer än så han vill komma tillbaka till den gamla Söder där han växte upp från första början han har bott här med Min karaktär, heta Jörgen Larsson Jörgen kommer komma från en stad i Göteborg Jörgen har haft det väldigt tufft sedan liten och haft det väldigt jobbigt med kriminellt han håller på med olika saker som är inte bra men vi flyttat nyligen Ystad och börja om sitt liv på från början hans föräldrar dog när han var fem år gammal och han fick flytta till familjehem Jörgens mål är att bli något stort jobb inom med Qanik eller något annat som han alltid har drömt om Jörgen kommer se till att staden bits säker han har varit polis och mycket mer än så han vill komma tillbaka till den gamla Söder där han växte upp från första början han har bott här med Men han flyttade tillbaka nu igen han vill bo här nu och hjälpa åt att hjälpa alla hoppas han får komma tillbaka

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag spela på servern tidigare och vet hur man gör har många erfarenheter inom RP och spela på många st servrar jag vill prova komma tillbaka en gång till därför vill jag även komma tillbaks hit om du kommer tillbaka och spela en gång till det är det jag vill jag vill spela många gånger hela servern innan jag blev borttagen det på grund av ett misstag som aldrig mer kommer hända jag kommer komma tillbaks om starkare och vet hur man gör ha spelat på många st servrar jaha alla regler inom mig ta bort Staff e

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det gäller inte bara att vinna man måste kunna se till att de andra kan vinna eller att ha roligt det gäller inte bara att vinna i scenario hur man ska kunna förlora vinna eller kunna göra ogjort är PM mycket mer än så det är inte bara att vinna det är inte dela gå ut på man måste kunna förlora och tar det bra annars kan man åka spelar man inte kan ta förlora i verkligheten kan man förlora och vinna därför ska man göra här också men det är väl inte att vinna bara låta de andra vinna som spelar inte bara sig själv för det är Inte bra

Hur hittade du Unive? Jag har spelat har för

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun. Lycka till!

Tillbaka