Nekad volvokingen | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

volvokingen

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Ormkungen/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jocke

Vad är ditt discord namn? Men Buben det drar#5202

Vad är ditt födelsedatum? 3 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Namn - Johan Bengtsson. Ålder - 21 år 2000/01-31. Beskrivning - Johan Bengtsson föddes i Sverige den 31 januari 2000 hans mamma och pappa var på plats i sjukhuset. Dom åker hem och lever sedan sitt liv som en vanlig svensk familj gör Johan börjar skolan och det går bra för honom i skolan han har många vänner och är omtyckt i skolan. Han har bra betyg och sköter skolan väldigt väl. En dag så kommer han hem från en super bra skoldag och öppnar dörren o hör skrik och saker krossas. Han går in o ser sin mamma och pappa bråka i köket. Dom står o diskuterar om vem ska bil-lånet Johans pappa vill att dom ska dela på avgiften men Johans mamma vill att hans pappa ska betala den. Johans pappa får nog och tar med Johan till stan dom bokar ett hotellrum o sover där ett par dagar. Dom åker sedan hem och hoppas på att allt lugnat sig o dom kan leva sina liv vidare. Men allt stämde inte Johans mamma var inte där. Hon hade lämnat en lapp i Abdis Johans lillebrors rum där det stod "Hej Johan! Jag har valt att åka på en liten semester för att ta reda på vissa frågor jag velat få svar på ett tag och att hon hade åkt till Stockholm. Johan börjar såklart gråta och visar sin pappa. Hans pappa börjar dricka väldigt stor mängd alkohol och blir en alkoholist Johan börjar få sämre betyg i skolan för han är ständigt orolig över sin pappa och hur dom ska klara sig. Johans pappa och lillebror avlider 3 år senare av alkohol förgiftning och Johan blir deprimerad han är nu 16 år och är föräldrar lös. En dag tar han tag i sitt liv och bestämmer sig för att åka till unive för att hitta sin mamma och berätta för henne vad som har hänt och hur deras liv varit utan henne. Han flyttar till unive motellet och börjar jobba på mekonomen hos en av hans pappas gamla kollegor. Han ska nu fortsätta tjäna pengar och börjar nu spara till en egen verkstad, Några månader senare får han ett erbjudande att köpa verkstaden han
jobbat i för ett bra o billigt pris för chefen börjar bli gammal. Självklart blir han glad och börjar spara varenda krona och några månader senare köper han verkstaden och börjar renovera den. Han börjar fixa utrustning till att trimma/chippa bilar och det går bra för honom folk får höra det och det kommer in flera kunder om dagen. Han börjar få/bygga upp ett namn/företag och får många kontakter. Framtidplaner - Öppna en stor fin verkstad med väldigt modern utrustning och att börja bygga upp ett stort företag där han ska anställa folk/medarbetare som jobbar för honom. Sen att hitta sin mamma om hon fortfarande lever vilket han tror för han har en stark magkänsla att han kommer få träffa henne snart. Fortsättning på framtidsplaner. Hans framtidsplaner gick inte som förväntat han öppnade en verkstad och det gick bra till en början, Det började komma in mindre kunder eftersom pandemin kom och han började med att tjäna små pengar på sidan av och började jobba för ett par killar med lite lätta grejjer som att sno bilar lätta rån och sälja stulna varor. Men Toivo tröttna på att jobba för folk och inte få så mycket pengar som han egentligen skulle få eftersom dom han jobbade för tog väldigt mycket av det han tjänade så ville han bli medlem i ett gäng som han kan jobba med och ha folk som jobbar för honom och hans verkstad sålde han och satsar nu 100% på det kriminella

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive då unive är bästa servern jag kört på och att det blir väldigt tråkig rp när man inte kan skaffa ett WL jobb och att jag vill slippa att vara i passive mode

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag älskar communityt på unive och gillar hur survern utvecklas

Hur hittade du Unive? Min kompis tipsa mig när jag började spela fivem för 9 månader sen i januari och har fastnat i unive sedan dess

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag har mål att få så hög rp nivå som möjligt och att rpa med ngt jag tycker är kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att bli securitas eller polis

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara den vassaste kniven i lådan duger, alltså Unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okidoki

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka