Nekad VOLVO_BILLY | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VOLVO_BILLY

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132157157/friends/

Vad är ditt namn i verkligheten? billy

Vad är ditt discord namn? volvobilly #5694

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. jag heter Kalle Svensson.När kalle var liten så hade han en tuf barndom för hans firäldrar var misbrukare. om kalle sa något till nån så skulle kalle blivit sönder slagen med ett belte av sin pappa.kalle behövde altid ha long byksor och longarmad för att ingen skulle se has blå merken och sår. kalle bel tvingad att köpa knark till sina fereldrar.Men kalle hittade en snygg tjej så han gick fram till hon och frågade om hon ville bil tillsamans men hon sa nej och då retade hela tjej gånget han. så sprang kalle till en bro och tengte hoppa men en person såg han så personen ringde polisen .polisen kom och frågar kalle vad som har ent men kalle ville inte säga.men polisen sa kom hit så kan vi prata bara du och jag.kalle svarade inte då men polisen gav sig inte så kalle gick ner från kanten och gick till polisen.polisen sa att vi åker till polisstion och ringer din fireldrar men kalle skrek nej.pålisen frågade varför kalle berätta.kalle sa sig inte till mina färäldrar att jag sa deta.kalle fick sätasig i polisbilen och åkte in till polisstation.polisen ringde till en foster familg och frågad om dom kunde taimot kalle i dag och foster familgen sa vi kommer nu.kalle fickterfa foster familgen.polisen snakade med foster familgen att kalle har haft det jätte tuft.kalle fick åka till hans nya familg.(12 år senare ) kalle har flytat från sin foster familg men kalle har en bra kontakt med sin foter familg.kalle mår jätter bra nu men när kalle tengker till baka så bilr kalle sedsen. kalle vill jobba med bilar.kalle söker flikven som dom kan bilda familg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att det är en bra server med allt man kan tänka sig. Man har hört mycket gott om sörven att det är bra rp. Jag har ett sunt förnuft också så blir en bra förebild för nya medlemmar!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bra gemenskap då jag vet vad som är rätt och fel inom serverns regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska bara spela, ingen "Pay to Win".Man spelar för att ha kul och hitta vänner.

Hur hittade du Unive? Jag har sett streamers spelat det och hört att Unive är en super bar server!

Nekad! Ansök igen om 24 timmar! Utveckla alla frågor förutom din karaktärs beskrivning.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka