Accepterad Volvo_Adam | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

flizzyx

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199353119352/

Ditt Hex-ID: 110000153054278

Vad är din discord tagg? Volvo_Adam

Vem var det som bannade dig? Fiveguard.net Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2024-06-08 22_07_02.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade softaim på (Inte meningen)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Sprang runt i vårat gäng hus och blev helt plötsligt skickad ifrån servern och fick detta meddelande. Hade varit aktiv i någon timme innan detta utan problem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban. Mitt fel att jag hade använt softaim på en lall server kvällen tidigare och glömt stänga av. Om jag får motivera för att få min bann borttagen så har jag en ren historia med ca200timmar på unive som polis,medborgare samt krim. Har hållit mig till reglerna och därmed inte blivit bannad speciellt mycket. Tycker personligen att jag avtjänat mitt (straff) för mina egna dumheter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 48h pga vapen utan krim. Lärde mig och skaffade istället krim. Kan inte kolla om det är några flera men har för mig det är den ända bannen med tid.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte andvänt softaim på någon server alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har definitivt lärt mig av denna ban. Har varit bannad sedan september 2023 (9månader) och har inte använt softaim på någon server efter det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka