Ej Antagen Volvo_740_Turbo | Chef-jobb ansökan [Skyclub] [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvo_760_GLE

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Skyclub

Vad heter du IRL? Charlie

Vad heter du på discord? charlie_lj10 / Volvo_740_Turbo

Hur gammal är du? 14 blev det den 24:e juli

Hur länge har du spelat på Unive? mina roller blev dragna en gång för att någon inte kollade loggs om jag kraschade eller c-logga men annars så har jag spelat ungefär ett och ett halvt år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer försöka lösa mellan 5-8 anställda och jag kommer försöka få tag i folk som är seriösa och verkligen tycker om yrket och inte bara jobbar där för att ha ett jobb och de kommer bli tränade till att ha väldigt bra radio disciplin jag kommer även försöka göra så att våra kunder har en så rolig och säker miljö som möjligt genom att ha två vakter inne vid DJ båset och en som går mellan hallen och rummet med DJ sedan kommer jag ha en vakt och en person som tar betalt vid in gången sedan en eller två i baren och jag kommer nog ha antingen mig själv som DJ eller någon annan som har bra musik smak

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på alla ställen i staden förutom polisen så jag känner att jag har ganska bra erfarenheter inom det mesta men jag har ju mycket bra erfaren heter från securitas så som radio disciplin hur man bemöter olika typer utav folk och jag brukar även ha väldigt bra koll omkring mig så att om någon gör något som inte är okej på Skyclub så kommer jag ta tag i det så fort som möjligt jag känner också att mitt chef jobb på marja lisas som jag har haft innan har lärt mig att jag måste lära mina arbetare hur man jobbar som bäst och hur man säter ner foten ifall dem inte passar in i yrket

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne så ofta som möjligt 2 timmar och uppåt på vardagar och jag kommer vara inne 3 timmar och uppåt på helger och kommer försöka hålla öppet minst en gång i veckan på antingen lördag eller söndag men kommer nog vara öppet på både lördag och söndag ofta jag kommer även försöka hålla mycket öppet på vardagar för dem som är sugna på att festa lite

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej har testat annat men Unive passar mig bäst

Har du läst våra Regler? ja och jag har läst alla regler så många gånger så att dem sitter som svetsade i huvudet

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka