Nekad Volvo_740_Turbo | Chef-jobb ansökan [MC]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvo_760_GLE

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? MC-speciallisterna

Vad heter du IRL? Charlie

Vad heter du på discord? charlie_lj10

Hur gammal är du? jag blir 14 om tre månader ungefär.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat runt ett och ett halvt år så jag har varit med om mycket utveckling, många scenarion och har haft en hel drös med jobb.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer försöka fixa mycket samarbeten och kommer också fixa många anställda (runt 15) jag kommer vara väldigt noga med vilka jag anställer och inte också kommer jag försöka vara online ganska ofta och lära dem nya inom jobbet hur man jobbar som bäst på MC och jag kommer också försöka ge mina kollegor ganska bra lön och ifall de inte sköter sig åker dem med huvudet förre ut ur dörren tex som att sälja motorcyklar gratis och annat som är korruption och dålig aktivitet mm men i slutet utav dagen så är det viktigaste att vi har det trevligt på arbetsplatsen och att folk faktiskt ska vilja jobba när dem är online och inte försöka undvika jobbet för att det tycker jag tyder på att man inte har gjort ett bra jobb som chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag är lätt att ha och göra med, jag har kört på servern riktigt länge så jag har vart med under en stor del utav unives utveckling inom jobben och annat, jag kan fakturasystemet riktigt bra ifall det väl skulle behövas, jag kan även sälja motorcyklar riktigt snabbt för att jag har jobbat på alla jobb i unive som man säljer fordon på så jag har en del erfarenhet enligt mig själv.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer försöka vara online så mycket som möjligt så på arbetsdagar blir det runt 3-4 timmar och på helger blir det runt 6-8 timmar ifall jag inte är frånvarande utav olika anledningar tex ifall jag har feber eller liknande.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? det är klart att jag skulle men det hade ju vart kul att göra MC väldigt aktivt som de inte riktigt har varit innan så som Marja-Lisas när jag var chef där många säger att jag var bästa chefen på Marjas för att vi hade öppet 24/7 och jag anställde trevliga och kompetenta individer och lärde dem väldigt mycket nästan allt jag kunde själv.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nepp har testat men det blir bara aldrig samma feeling som unive

Har du läst våra Regler? japp jag har kört så länge så att alla regler på servern sitter som svetsade i hjärnan.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka