Nekad Volvo_740_Turbo | Ansökan till Servervakt [peak.fx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvo_760_GLE

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? charlie_lj10

Vad är ditt Hex:ID 11000011d089e55

Ange ditt födelsedatum 24 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är då med i gäng och en väldigt väldigt aktiv spelare och jag reportar nästan minst en sak i veckan för att få fail rp:are bannade jag spenderar även majoriteten utav min vakna tid på Unive och skulle säga att jag kan reglerna väldigt bra vid det här laget.

Hur länge har du varit medlem på Unive? mina roller blev dragna en gång över felaktig bann men innan det så blir det ett och ett halvt år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har fått några banns som sedan har ändrats till kortare längd så det står ett högre antal än vad det är.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt har en uppgift att hålla årdning och reda i servern tex som att banna folk som snackar ooc i RP:n på en sen fredagskväll eller tar ut pengar från jobb kassan utan tillstånd utav staff och man ska såklart bidra till servern med en hög rp nivå och lära nya spelare hur man beteer sig och hur man roleplayar man ska även vara med och hålla sten koll på vad som händer i servern som tex regel ändring eller liknande och verkligen hänga med utvecklingen och ge tips och råd till servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt på servern för att jag är trött på att se folk som inte kan roleplaya och betee sig i unive och de är ganska drygt att behöva hoppa support hela tiden när man ska reporta och jag vill även vara väldigt aktiv som servervakt och hålla bra koll på utvecklingen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption de är när man gör något som man verkligen inte får göra som servervakt ungefär som abuse tex som att heala alla dina gäng medlemmar direkt efter att de har blivit ner skjutna eller reca dig själv bara för att du inte orkar ta svetlana eller få hjälp utav en sjukvårdare.

Nekad.
Anledning: Du blev senast bannad (2024 - 05 - 25 )
Du får ansöka igen 2024 - 06 - 29. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka