Accepterad Volvo_740_Turbo | Ansökan till Servervakt [Danne7233]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvo_760_GLE

Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad heter du på discord? charlie_lj10

Vad är ditt Hex:ID 11000011d089e55

Ange ditt födelsedatum 24 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. jag bor på landet så ibland hjälper man till lite irl och kör väl cross och liknande men den mesta tiden spenderas antingen i support för att bannad folk i unive som inte beteer sig eller så åker jag mest runt i staden och deltar i roliga scenario och ganska ofta ser man stor fail RP när man är ute och åker

Hur länge har du varit medlem på Unive? mina roller blev dragna en gång över felaktig bann men innan det så blir det ett och ett halvt år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har fått några banns som sedan har ändrats till kortare längd så det står ett högre antal än vad det är men det går inte att bifoga en bild men har iaf 10 bans den senaste var 25 maj för att jag landade en helikopter på marja-lisas parkering (jag var privat chaufför och han som jag körde åt tvingade mig) sedan dem tidigare var ganska länge sedan

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska göra arbetet lättare för dem högre uppsatta genom att hålla koll på servern och banna folk som inte better sig ifall det behövs och som servervakt kan man gärna delta i scenarion lite då och då för att se så att det skötts som det ska

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag sitter ofta i support för att jag ser många som inte följer reglerna på denna servern som idag var jag med om en grabb som snodde min bil och hoppade den 250km/h+ ut i vattnet och rp:ade inte på skador samt kallade mig n ordet och massa annat förnedrande kort fattat så ser jag väldigt mycket fail RP

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse och korruption är när du abusear din makt asså använder din makt onödigt och till felaktiga saker så som att inte banna din kompis när han skjuter på sjukan och dödar någon från ett annat gäng än honom och försvara honom genom att säga typ amen de var hans opps då får han göra så utan du ska våga banna vem som helst om det är din bästa vän eller någon random de bryr jag mig inte om och abuse kan vara ifall du typ blir skjuten i benet så sticker mot parten också tar du och ressar dig själv för att slippa åka till sjukan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka