Nekad Volvo69 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvo69

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter isac irl.

Vad är ditt discord namn? Volvo#4158

Vad är ditt födelsedatum? 7 augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en snäll person som är 20 år gammal han är rolig och omtänksam han har ett stort intresse av bilar speciellt volvos han kan bli galen av att bara se en volvo på gatan han älskar verkligen dom. Han kan också kanske pendla till kriminell senare i hans liv ingen vet än han kan också jobba lagliga jobb och vill verkligen bli chef på ett jobb.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med flera spelare, skicka serverns dc till mina vänner. Insperera folk att just spela på denna server. Jag kan också ansöka till staff eller servervakt och bidra med staff arbete.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man är i ett scenario jag har tagit en kille då ska jag spela detta scenario så roligt som möjligt liksom inte döda han dirket jag ska låta han prata typ kanske prata sig ut allting så jag inte bara tar fram tex en pistol och skjuter han.

Hur hittade du Unive? jag hittade hit genom Sociala medier Tex tiktok och youtube men även att mina vänner har tipsat mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka