Nekad Volvo69 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvo69

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter isac irl.

Vad är ditt discord namn? Volvo#4158

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 20 år gammal och hans intresse är bilar. Han har gillat alla slags bilar ända sen han var liten hela hans uppväxt har han gillat bilar. Han växte upp på landet där hans pappa gjorde vete och sålde det. Hans pappa hade en massa bilar eftersom hans pappa också gillade bilar. Men när han blev 14 så började han istället att bli lite kriminell och gjorde dumma saker som han aldrig glömmer. Men så en dag började han att jobba bort all kriminallitet och började att bli en bonde och körde traktor. Hans liv pendlade mellan kriminallitet och laglighet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion och kanske bidra med fler spelare. Jag kan också kanske bidra med pengar (donera)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man att man spelar för att bara vinna mot motståndaren i scenariot och att göra scenariot så långt som möjligt och att göra så båda i scenariot tycker det är kul att fortsätta scenariot.

Hur hittade du Unive? jag hittade hit genom Sociala medier Tex tiktok och youtube men även att mina vänner har tipsat mig. Och många promotar servern i visa dc servrar och då blir man intresserad.

Nekad.
Utveckla "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka