- Meddelanden
- 3,259
- Reaction score
- 270
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199146352175/
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper
Vad är ditt discord namn? Volle 6ELZ2Q1KKI#5666
Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2005
Berätta om din karaktär. Jonas Sjöberg,han är en skön 27 åring som alltid är positiv,jordnära samt en kreativ person. Han kommer från en rik familj som alltid jobbar ständigt. Han flyttade till sitt blivande nya hem lite utanför stan lite efter han hade fyllt 20.
Nu i snart 8 år så har han bott självständigt och drömmer om att jobba som polis om några månader. Han har mycket kunskap inom polis branschen då hans pappa jobbar med polischef. Han har inte haft kontakt med sin familj på något år och saknar dem väldigt mycket. Varje gång han mår dåligt så lyssnar han på musik eller allmänt tar det chill.
Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad är för att jag kommer bidra med positivitet och bra skällskap. Jag vill bli whitelistad för att jag skulle vilja ansöka som polis på servern,då jag har god erfarenhet inom polisbranschen.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför jag vill bli whitelistad på just den här servern är för att det är den enda servern som är extremt mycket bättre en alla de andra servrarna som finns och tycker att det är en väldigt bra RP samt hög RP på servern.
Hur hittade du Unive? Det var mina kompisar som länka mig servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelandet är att ge andra en bra spel upplevelse men också att höja rp nivån till max.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar då och då på Phoenix rp där jag inte längre är aktiv på. Man längtar bara tills man blir whitelistad på Unive och kunna rp:a på så hög nivå som möjligt.
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper
Vad är ditt discord namn? Volle 6ELZ2Q1KKI#5666
Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2005
Berätta om din karaktär. Jonas Sjöberg,han är en skön 27 åring som alltid är positiv,jordnära samt en kreativ person. Han kommer från en rik familj som alltid jobbar ständigt. Han flyttade till sitt blivande nya hem lite utanför stan lite efter han hade fyllt 20.
Nu i snart 8 år så har han bott självständigt och drömmer om att jobba som polis om några månader. Han har mycket kunskap inom polis branschen då hans pappa jobbar med polischef. Han har inte haft kontakt med sin familj på något år och saknar dem väldigt mycket. Varje gång han mår dåligt så lyssnar han på musik eller allmänt tar det chill.
Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad är för att jag kommer bidra med positivitet och bra skällskap. Jag vill bli whitelistad för att jag skulle vilja ansöka som polis på servern,då jag har god erfarenhet inom polisbranschen.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför jag vill bli whitelistad på just den här servern är för att det är den enda servern som är extremt mycket bättre en alla de andra servrarna som finns och tycker att det är en väldigt bra RP samt hög RP på servern.
Hur hittade du Unive? Det var mina kompisar som länka mig servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelandet är att ge andra en bra spel upplevelse men också att höja rp nivån till max.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar då och då på Phoenix rp där jag inte längre är aktiv på. Man längtar bara tills man blir whitelistad på Unive och kunna rp:a på så hög nivå som möjligt.