Accepterad Volle | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volle

Välkänd Medlem
Meddelanden
3,259
Reaction score
270
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199146352175/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad är ditt discord namn? Volle#6926

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas Sjöberg,han är en individ som är född den 1993-04-23. Han är en man som är 28 år gammal och som har flyttat ifrån sin familj redan när han fyllde 18 år. Han har bott tillsammans med sin familj som består av mamma,pappa samt 2 lille bröder. Han har haft en tuff period hela sin uppväxt,han har hållit på med droger,kriminalitet,slagen hemma samt gått igenom en grov depression i sitt liv. Han orkade inte leva längre men tillslut fick han social hjälp. Han började smått men gott må bättre och han kände att han var stark nog och komma över detta,dåså valde han att ta tag på sitt liv och börja om på nytt. Han fick bosätta sig helt ensam,utan några vänner,ingen släkt,ingen familj, ingenting. Han saknar sin familj riktigt mycket och hoppas att efter dessa 10 år som han inte har träffat dem kommer få göra det och Jonas hoppas på att dem mår och har ett bra liv. Hans största intresse är att få bli polis då hans pappa jobbade som det. Hans mamma jobbade som advokat och han Jonas har då också pluggat till jurist. Han håller koll på regler och lagar som finns i landet och han är en positiv,kretiv,effektiv samt en jordnära person. Han kommer alltid in med en positiv inställning och vill alltid allas bästa då han vet själv hur det är att må dåligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag vill bli medlem på Unive är för att jag kommer bidra med bra scenarion med hög rp nivå och jag kommer inte bara att försöka vinna alla scenarios hela tiden utan jag vill göra dessa roliga!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig bli intresserad av unive är att jag har spelat här förr och att mina vänner och ovänner spelar här så det ska bli riktigt kul att få spela här!

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med rpandet är att man ALLTID ska hålla sig till reglerna och att man INTE ska spela efter och för makt å pengar! Detta är strikt förbjudet inom Unive's community.
Man ska ha kul och möjligtvis skapa nya kontakter!
Skapa bra och roliga scenarion med en hög och bra presterande RP nivå!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive måste nog vara att skapa roliga,bra scenarion och bara ha kul helt enkelt!
Samt spela efter reglerna! Att alltid följa dessa osv!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Absolut inte!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka