Accepterad Volle | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volle

Välkänd Medlem
Meddelanden
3,259
Reaction score
270
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad heter du på discord? Volle#3931

Ange ditt födelsedatum 23 April 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det finns flera anledningar till att ansöka som Medlemskap Ansvarig. Dels är det för att jag ser brist på servern. D.v.s att jag vill förbättra dels Unive som RP server men också som ett communtiy.
Jag ser stor brist dels på RP servern där det är väldigt många lallare inne, inte bara på natt tid men också under dagen. Det kommer in medlemmar som är bara inne för att skjuta och dessa smutsiga råttor ska bort.
Det som även får mig till att ansöka till Medlemskap Ansvarig är för att jag är alltid den personen som vill ha något att göra om dagarna. Just nu går jag andra ring på gymnasiet och snart är det dags för sommarlov och då söker jag något som jag kan göra. Jag har även haft planer till att ansöka till Helper + då jag vill utöka Unive som community och verkligen förbättra servern till den bästa.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig som Medlemskap Ansvarig då jag alltid strävar efter att jobba effektivt men också väldigt produktivt. Jag skulle nog vilja anta att jag är en kompetent men också lojal Unive - server medlem och har alltid varit det. Jag är också en person som vill Unive väldigt väl och velat förbättra servern. Jag är en jordnära person som alltid strävar efter att alla ska må bäst och det kanske ger ett extra plus då staff är den perfekta platsen om man är en sådan person som mig.

Jag har även varit staff på Unive flertalet gånger som gör att jag är en erfaren staff.

Man som Medlemskaps Ansvarig kunde förr ha In-game perms, det ger också en fördel då jag kan gå in och specca etc när jag inte har något att göra eller bara är allmänt uttråkad.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Det är viktigt att man bemöter folk på rätt sätt när man sitter som Medlemskap Ansvarig. Dels så ska man vara en förebild för andra, man ska prata i god ton och visa upp sig själv som en förebild. Det är också viktigt att man beter sig professionellt när det kommer till forums arbete, ingame arbete samt också intervjuer.
Man ska till exempel då inte lalla runt som Medlemskap Ansvarig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Med att vara medlem på Unive ger flertalet förmåner till en spelare, man kan ansöka till staff, söka jobb ingame etc. Men som medlem är det viktigt att man kan alla grundregler och även andra regler som Unive innehar. Dock gäller det att som Medlemskap Ansvarig / staff att man tar in rätt personer till servern och inte smutsiga råttor som bara är inne för att skotta eller sånt. §

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? För att bli medlem på Unive Roleplay så är kraven att man kan alla grundregler, inte ha gamla / tillfälliga bans eller dåligt uppförande. Det är också viktigt att man kan andra regler dvs Discord reglerna, Medlems reglerna etc.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att hålla den viktigaste delen, dvs hålla allting professionellt. Det har jag alltid gjort och efter strävat.

Hur ser din aktivitetet ut? Discord aktivitet; Jag är aktiv på Discord regelbundet, varje dag från klockan 08 - 02. Forumet; Jag kommer även vara aktiv regelbundet på forumet varje timme från klockan 08 - 01:30. Fivem - Ingame; 18 - 21:00 (Inte så aktiv ingame då jag kommer mest prioritera mitt område som i detta fall kommer vara medlemskaps ansökningar samt intervjuer. )

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? En sak som är bra att veta är att jag har diagnostiserats med Dyslexi och därav kan jag ha lite svårt med stavning / skrivande.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka