Accepterad Volle | Ansökan till Medlemskap Ansvarig (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volle

Välkänd Medlem
Meddelanden
3,259
Reaction score
270
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Vad heter du på discord? Volle#9033

Vad är ditt hexid? 110000146b23e2f

Ange ditt födelsedatum 23 April 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det är flera saker som får mig ansöka till medlemskaps ansvarig, dels är det den delen då man kan ta in nya personer till servern som aldrig spelat / är nya till RP. Det som också får mig ansöka till just Medlemskap Ansvarig är att jag alltid gillar att hjälpa till folk som behöver lite backup om vi säger så. Har varit Ansvarig tidigare (som staff men också som medlemskaps ansvarig) så jag har ju rejäla erfarenheter inom det så vet hur allting fungerar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni ska välja mig som Medlemskap Ansvarig då jag är en effektiv, snabb, potentiell, mogen, person som alltid bemöter folk på rätt sätt. Jag kan också hålla mig lugnt som person oavsett vad. Jag är också väldigt opartisk av mig när det kommer till att ta in folk, jag kollar inte efter person, personlighet, etnicitet etc, utan jag kollar mer på hur utvecklad ansökan är osv. Och sen när det kommer till att vara partiskt så är jag inte det, är det min kompis som ansöker så godkänner jag inte bara för jag känner personen bra eller IRL. Detta gills också som korruption.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta ALLA människor med respekt, vara lugn men också trevlig. De är den vägen man får de känna att de är välkomna till servern och vårat underbara Unive community. Märker man att personen är dryg / haft en dålig dag och personen svarar drygt mot dig så ska man oavsett vad fortsätta behålla lugnet och samma respekt som man hade från början.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag kommer se till att rätt vi ansvariga tar in rätt personer till servern och att minska larveriet på servern + de som bryter mot serverns regler. ( Vet inte riktigt vad jag ska svara på frågan för förstår inte riktigt den. )

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De främsta kraven är ju att de kan grundreglerna riktigt bra, på sistone har jag märkt att de fler och fler som bryter mot regler som är självklara såsom inge OOC snack IC etc. Kraven som sätts ska också vara att man följer de till toppen för att inte miste / sabba sin chans som medlem på Unive. Sen är det viktigt att de rpar på rätt sätt, men att de inte har defualt kläder på sig. (inget direkt krav - men det är en sak som är viktig)

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att 1.ta in rätt personer till communityt - inte vara partisk 2.ha respekt mot alla oavsett vad 3. (Skulle gärna vilja ta fram ett förslag där man ger Medlemskap Ansvaria chansen att ta RP introduktionerna tsm med 1-2 staffs. (anser Medlemskap Ansvariga som en del av staff teamet)

Hur ser din aktivitetet ut? Måndag - Torsdag 08-22 Fredag - söndag 11 - 04 (max) LOV: 11 - 05+

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Håller mig till ENDAST EN dedikerad server som är Unive men ja är svaret.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Philip vet hur trogen jag är till Unive och att jag tidigare varit Staff & Medlemskaps Ansvarig här. :))

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka