Nekad VOKZY | Medlem ansökning [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VOKZY

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Valentin

Vad är ditt discord namn? vokzy0078

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdullah Svensson och är född den 12/20-2000 i Göteborg .
Under sin uppväxt så har Abdullah varit med om mycket skit samt mycket bra grejer som gjort så att han är den han är idag.
Han hatar att ta skit från andra just för att han blev mobbad för sin dyslexi när han var mindre.
I staden gillar Abdullah att stå i centrum oavsett om det är på den lagliga sidan eller motsatsen. När Abdullah växte upp hade han ofta problem med hantera sin aggression och blev därför placerad på diverse anstalter redan som tidig tonåring. Nu i tjugoårsåldern har Abdullah lärt sig hantera sina besvär utan att brusa upp allt för mycket. Abdullah kan visa exempel på sitt förflutna om han hamnar i fel umgängeskrets eller känner sig hotad på något sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med många scenarion och bra rp och mycket gott skratt samt social rp. Har mycke rp erfarenhet så kan bidra med mycket rp kortfattat

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för rpns skull inte vinsten, till exempel om de är skottlossning i stan och man överlever så ska man fly från brottsplatsen istället för att gå och loota dom döda kropparna man ska värna för sitt liv. Kortfattat man ska spela för erfarenhet och rpn inte för föremål eller fördelar och här kan man ta stor del av suntförnuft

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått till exempel VDM, att man inte använder sitt fordon som ett vapen RDM, att man inte ska döda nån utan bakomliggande anledning SUNTFÖRNUFT, enligt mig är de logistik tänkande och så realistiskt som möjligt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har kört tidigare på servern och andra servers också så har erfarenhet inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har rpat 1år plus så har erfarenhet, tack för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka