Accepterad VOKZY | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VOKZY

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199245508050/

Ditt Hex-ID: 11000014c9b3dd2

Vad är din discord tagg? vokzy0078

Vem var det som bannade dig? Vet inte (Discord Ban)

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skrev olämpliga saker och trakasserande meddelanden. Vilket va väldigt dumt av mig och borde inte inträffat från första början.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några polare hade kört på servern Unive ett tag köpt krim osv sen åkte jag iväg på resa med min familj när jag kom tillbaka så va min krim borta just för att jag inte befann mig på nåt möte som va aktuellt under den tiden jag va på semester. Jag har kortstubin och när jag bara en vecka innan hade betalt för en krim-roll på Unive och sen vart den borttagen för att jag inte va tillgänglig då, Då vart jag irriterad och skicka bilder/gifs på Philip320 vilket resulterade i en ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, bannen dom la va på mig och mitt ansvar jag gjorde fel och det kommer absolut inte hända igen, Jag mår mycket bättre än vad jag gjorde på den tiden och har mognat nåt så enormt sen detta inträffade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej, Minns inga bans jag har fått brösta däremot har jag tagit lärdom av detta och ska istället förklara situationen innan jag exploderar och börja kränka andra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag hade backat till den dagen och är som jag är idag så hade jag kunnat förklara att jag inte kunna befinna mig på mötet just vid den tiden då jag va på semester och hade en annan tidzon, Jag hade kunnat förklara det och försök få en kort sammanfattning från mötet och behållit rollen samt inte behövt varit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har utvecklas väldigt mycket privat, Jag har blivit den bästa versionen av mig själv som jag kan tänka mig och detta kommer absolut inte hända igen, Jag ångrar det jag gjorde nåt så enormt och har mycket lättare att förstå och snacka igenom saker nu än vad jag hade förut (Bannen inträffade för ungefär 1 år sedan) Och vill kunna köra på Unive och är en helt annorlunda person i verkligheten nu jämfört med vem jag va då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka