Nekad voidcube123 | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

voidcube123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199036822920

Ditt Hex-ID: 1100001402af588

Vad är din discord tagg? Gucci#6179

Vem var det som bannade dig? Vilgot_Dojan

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att min kompis bestämde sig för att prata med en kille och så följde jag med honom och då fick han för sig att slå ner han killen och sen så blev jag slagen av han andra killen som min kompis slog på för att jag sa till min kompis att inte slå honom och sen så blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis drog med en helt random kile och slog ner honom och jag försökte skydda min kompis och då slog han killen som min kompis slog mig i huvudet sen så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej för jag förstår varför dom bannade mig för de var ju (RDM) men han inte koppla så mycket då min vän bara började slå någon och jag hjälpte honom för han blev nedslagen. Så jag det var mitt fel och ska aldrig upprepas och ni gjorde rätt som banna mig

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit avstängd innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja inte följt med min kompis som fick för sig att boxa ner någon utan anledning men han sa aldrig vad han skulle göra men iaf jag ångrar mig jätte mycket och skulle jätte gärna vilja ha en ny chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att aldrig spela med han igen då han bannade mig från serven jag ville spela på och jag sa till han att vi skulle spela på den men han fattade tydligen inte det. Så ja jag har lärt mig och det ska aldrig upprepas igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka