Nekad VodkaKid | Whitelist ansökning [Tilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johanfalkä

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199029104963/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? PappaSaav #1873

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Falk han är en 21 årig kille som älskar bilar. han favorit bil är BMW E36 .bilar är ett av hans bästa intressen. funderar på att börja jobba på mekonomen. Han hade en ganska tuff barndom han växte upp utan föräldrar som gick bort så att han fick bo med sin farmor och farfar. När han blev 16 år så hade han och sina polare en litet weed farm i skogen som dom brukade röka på. runt ett år senare hittade polisen stället han vänner blev tagna men han kom undan så han förlorade sina ända vänner. så man kan säga att hade det ganska tufft.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill gärna utveckla min rp till en annan nivå och ansöka till kriminell bakrund

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att multistaden har blivit min favorit rp server och jag vill gärna få bra rp och häftiga scenarios

Hur hittade du Multistaden? Min kompis visade mig den

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att få en stor och rolig rp som möjligt och att bli en kriminell på multistaden

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Brukar ibland köra No Name Drift men inte så ofta mest multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka