Accepterad VodkaKid | Whitelist ansökning [Brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johanfalkä

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/uniqe1/

Vad är ditt namn i verkligheten? uniqe ♠

Vad är ditt discord namn? PappaSaav #1873

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Falk, han föddes i sydöstra delen av England 2000 i en liten by med ett hjärtfel vilket gör att han har väldigt svårt för att prata. Han blev mobbad hela sin barndom så han hade inte många vänner . Hans familj dog i tidig ålder så han fick bo på hos sin farmor och han fick nog riktigt fort så han valde att rymma han snodde en moped av en vän han hade och tog första flyg till Sverige utan mat pengar eller boende... Han landade efter en lång resa i Karlstad och hittar då en snäll familj som märker att han inte har någonting med sig så han får flytta in oss dom.. Sedan 1 år senare så började han på barn och fritid på Nobel så han har en grundläggande utbildning för att vara mekaniker. Han valde sedan att försöka gå med i en cool motorcykel klubb som heter Karlstad mc klubb, när han kom fram och knackade på deras klubbhus och frågade om han fick gå med så blev han nedslagen istället så han tappade sina 2 framtänder och en hörntand vilket gjorde att han har väldigt svårt för att lita och träffa nya folk. Sedan så valde han sig för att flytta och så hotade han det så kallade multistaden dit ville han verkligen flytta han har fått höra att alla som bor där verkar som trevliga människor

Varför ska just du bli whitelistad? Tycker det är en rolig server att spela på med väldigt många spelare som är aktiva. Mycket aktiva staffs som vet hur man agerar i tuffa lägen. Staffsen finns aktiva både på discord och i reports, detta tycker jag är jätte bra eftersom det förbättrar spelarnas spelupplevelse. Jag vill också ha en seriösare rp. jag vill gärna bidra med mycket roligheter

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? har spelat på multistaden ungefär en månad kanske och har länge viljat bli whitelist men har aldrig sökt vill gärna vara med i en liten seriösare samhälle och vara med i mer scenarios.

Hur hittade du Multistaden? Min kompis visade mig den och sen dess har jag älskat den

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli en gängmedlem och skaffa vänner och kanske bli en gäng ledare

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? bara köra Multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka