Nekad VodkaKid | Ansökan till Servervakt [ SecretM ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johanfalkä

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Ange ditt födelsedatum 26 September 2005

Vad heter du på discord? PappaSaav#1873

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 16.10 till typ midnatt
helgen ungefär 11:00 till midnatt

Hur länge har du spelat på Multistaden? lite mer en än månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? skulle försöka göra alla andras rp nivå lite högre och skulle underlätta och hjälpa till staffsen. Om jag skulle se någon som gör något regel brott skulle jag. Bana/kicka den personen. För att om jag skulle få servervakt skulle jag få ett stort ansvar som jag skulle kunna ta.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Jag vill bli servervakt för att kunna göra Multistaden till en bättre server. Jag vara till nytta, Inte bara RPa jag vill kunna förändra och förbättra RP nivån hos vissa folk. Jag har RPat på multistaden jätte länge och har alltid velat kunna ta detta steget men har inte trott att jag var redo. Men nu känner jag mig redo att hjälpa till. Och oavsett om jag blir servervakt eller inte så kommer jag fortsätta RP så mycket jag kan.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag tror att jag kommer kunna göra multistaden till en bättre plats för att jag har motiv och jag vill verkligen det. Jag kommer att försöka hjälpa folk så mycket jag kan. Oavsett om jag är i skolan eller inte så kommer jag att göra mitt bästa för att hjälpa folk med sin RP. Multistaden är så mycket mer än en RP server. Den är som en värld: Om man har haft en tuff dag i skolan kan man komma hem och börja ett RP. För då kommer man att släppa allt annat och bara tänka på RPn. Och jag vill få folk att tänka så också. Jag vill hjälpa folk med det.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa folk och servern. Jag vill att ni gör mig till servervakt för att jag har ett jätte stort intresse inom RPn och har även varit det innan. kommer försöka göra så alla följer reglerna på servern. Jag är en bra resurs till servervakt då jag även kommer svbana många lallare.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att förbättra servern och hjälpa människor som behöver hjälp. Jag vill bli servervakt för att förbättra RPn och felaktiga scenarion. Om någon gör något fel så vill jag jätte gärna hjälpa dom. Det är inte alla som har det så lätt inom RPn och då vill jag lära dom. För multistaden är ju owhitelistad så man får ju tänka på att det finns personer som behöver hjälp. Och jag vill jätte gärna hjälpa dom personerna.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Väldigt bra koll, kan alla regler på servern och kan alla kommandon.

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans är bannad just nu för ett missförstånd. men jag har haft ungefär 3. första är när jag börja dom kom en kille med pistol o jag visste inte bad jag skulle göra så jag sprang. andra är när jag o min kompis slogs utanför sjukhuset på skoj skulle kolla hur starka vi var efter gymmet. tredje är när de buggade med min bil den var trasig för andra men helt ny för mig

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara Mutlistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka