Accepterad vo11ce | Ansökan till Servervakt

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 13227
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 13227

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Ange ditt födelsedatum 7 Januari 2004

Vad heter du på discord? vo11ce#5471

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu när skolan har börjat så är det mer mot kvällen som jag kommer att vara aktiv på vardagar och på helgerna så kan jag vara aktiv hela dagarna nästan men mest mot kvällen.

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle underlätta arbetet för er staffs genom att hjälpa till med arbetet genom att till exempel svbanna/kicka folk som gör regelbrott eller har en allmänt låg rp nivå och sedan skicka in videobevis till er staffs så att ni kan avgöra om bannen borde förlängas. Men även förbättra upplevelsen för alla genom att till exempel dva bilar som står helt random på gatorna som bara är ivägen och förstör rp upplevelsen för folk som befinner sig i närheten.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig att vilja bli servervakt är att kunna hjälpa till med staffs arbete men även ha ett stort ansvar själv så att man kan hjälpa servern och förbättra rpn på Unive genom att kicka/svbanna folk som inte beter sig fort och enkelt så att inte fler ska bli utsatta för den låga rpn som vissa personer har.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag skulle bidra till att alla på Unive skulle få en bättre upplevelse genom att använda mina kommandon för att hjälpa er så att ni staffs kan ta hand om viktigare saker än lallare och folk som bryter mot regler. Jag tycker att det är bättre att ni fokuserar på annat medans vi skickar in klipps på folk som bryter mot reglerna så kan ni enkelt ta beslut därifrån.

Varför ska just du bli servervakt? Eftersom att jag kommer ta ett stort ansvar genom att göra servern till en bättre plats där folk kan njuta av sin rp och inte bli påverkade av andra som inte kan bete sig eller av till exempel bilar som står mitt på vägen och blockerar vägen.

Varför vill du bli servervakt? Eftersom att jag vill hjälpa er staffs på servern genom att ha sv kommandona för att göra Unive till en bättre server för alla.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har varit servervakt i 3,5 månader och varit trainee under en period så jag kan alla kommandon som behövs. Alltså /svban /kick /toggleid /revive /dv

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Mina bans är mitt förflutna och jag har lärt mig av mina beslut och har utvecklat min rp och jag tycker att alla bans har varit giltiga. Jag har tagit lärdom av dom genom att inte göra om dom och att utveckla mina svaga punkter inom rp som jag har blivit bannad för.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka