Nekad vnemoo_06262 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vnemoo_06262

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Moamel

Vad är ditt discord namn? vnemoo

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Nemoo YB som är 17 år gammal och är ett barn som är uppväxt i ett dåligt område och därifrån tar han sig upp till riktiga gatorna. Han har tänkt bli kriminell då han inte har kunnat bli nått annat i den åldern så han väljer sig för att ta sig den enkla vägen men tuffa vägen. Nu därefter när han har landat i Unive Staden så har han valt att hitta nått jobb han kan börja med sen bygga upp sin karriär därifrån. Och nu i Unive Staden så har han tänkt att starta vid Qpark och sen jobba sig uppåt han har alltid gillat att rpa o det är nått han inte kommer sluta med. Han tror också att han kan komma långt med att rpa o sluta vid ett bra ställe. Nu hoppas han bara att han kan ta intervju vid Qpark.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min unika rp som jag har och har haft på andra servrar, och denna rpn är lite mer unik rp inte alls som alla andras.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska bry sig om att vinna ett scenarion genom att både partnerna ska ha det roligt och kult oavsett vilket scenario det är.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a jag har här e lite förklaringar på dom, RDM = Att döda nån utan anledning, VDM att köra på nån eller att använda ett fordon som ett vapen, Metagaming = Att ta information från andra ställen o inte in game t.ex discord eller via streams.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har, jag vet exakt hur man ska rpa nu om man t.ex krockar in game eller blir skadad man ska använda sig av lite olika grejer då, sen så måste man alltid köra efter sunt för nuft då att ska vara logsik tänkande och inte nått dumt tänkande som man inte skulle gjort irl.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka