VloneBrazy
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Användarnamn: VloneBrazy
Vad är din steam profil länk? discord.com/300682408317943809
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio Loayza
Vad är ditt discord namn? SlimeGodFuego#0183
Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2002
Berätta om din karaktär. Abelardo Flaco. 18 år. Abelardo är en laid back kille som rör sig bakom kulisserna. Många undrar vad Abelardo gör på sin fritid och vad han gör för att överleva. Han svarar enkelt med att han gör ”lite av allt”. Abelardo är en naturligt pratglad person och gillar att leda folk, han är därför en bra chef och äger ett företag som säljer kläder. Nya vänner fungerar alltid bra, men hamna på hans dåliga sida så kommer det inte sluta bra för någon.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vilja bli whitelistad för att kunna hänga i multistaden med sina latino bröder. Jag planerar att komma med en rolig och entusiastisk latino roleplay med mina vänner åt multistaden.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna server är svensk och är top rates vilket jag tycker fungerar bra med den roleplay jag planerar att framföra.
Hur många timmar har du på FiveM? 0
Hur hittade du Multistaden? Genom första sidan på FiveM
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är din steam profil länk? discord.com/300682408317943809
Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio Loayza
Vad är ditt discord namn? SlimeGodFuego#0183
Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2002
Berätta om din karaktär. Abelardo Flaco. 18 år. Abelardo är en laid back kille som rör sig bakom kulisserna. Många undrar vad Abelardo gör på sin fritid och vad han gör för att överleva. Han svarar enkelt med att han gör ”lite av allt”. Abelardo är en naturligt pratglad person och gillar att leda folk, han är därför en bra chef och äger ett företag som säljer kläder. Nya vänner fungerar alltid bra, men hamna på hans dåliga sida så kommer det inte sluta bra för någon.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle vilja bli whitelistad för att kunna hänga i multistaden med sina latino bröder. Jag planerar att komma med en rolig och entusiastisk latino roleplay med mina vänner åt multistaden.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna server är svensk och är top rates vilket jag tycker fungerar bra med den roleplay jag planerar att framföra.
Hur många timmar har du på FiveM? 0
Hur hittade du Multistaden? Genom första sidan på FiveM
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej