Accepterad vladimirputso | Medlem ansökning [Domi.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vladimirputso

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? alexayaz#9968

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 1996

Berätta om din karaktär. Jag är en ung man på 22år som har haft en trasig uppväxt där jag i tidig ålder kände att jag va utanför samhället och drogs in i dem kriminella banorna. Min enda förebild är min storebror som i dagsläget sitter av ett straff på 12år. Jag fick tidigt lära mig att anpassa mig efter olika situationer och människor vilket har gjort att jag har lärt mig att klara mig själv. Jag är en varm person om man känner mig och har mitt hjärta men också kan mitt hjärta förvandlas till is på 0.3 sekunder om det så krävs. Jag älskar pengar, snabba bilar och vapen. Men också att ta hand om mig själv både utseendemässigt och hälsosamt. För mig har det varit viktigt att vara lojal mot personer runt om kring mig! där av vill jag andras bästa också!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en skön karraktär och jag vet att min livstil hör ihop med servern samt spelarna. Som sagt jag älskar pengar så jag kommer vända mig åt mycket jobb och uppdrag då jag tror att det påverkar RP'n för att få med mig dem adnra is ervern till roliga saker och ha aktivitet runt om oss mycket! Gillar att det hela tiden ska involveras mycket personer som visar respekt och lojalitet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska va en översittare att tex, Att gå beväpnad och skjuta ner någon som är obeväpnad bara för ''skojs skull'' med andra ord det ska va kul för båda parterna att spela och inte göra spelet till endast en krigszon

Hur hittade du Unive? Via en vän

Godkänd efter muntlig intverju, Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka