Nekad vladimirputso | Ban Överklagan (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vladimirputso

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nva1/

Ditt Hex-ID: 110000131223aa3

Vad är din discord tagg? topg#9968

Vem var det som bannade dig? Oskar

Bild på banmeddelande: UNIVE BILD.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag VDMat, fast jag absolut inte gjort det med meningen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade gjort husrån så något hände med mina inställningar på micken och högtalaren så jag varken hörde något eller kunde få något sagt eftersom jag direkt efter krocken åkte fram och flera gånger upprepade om föraren behövde hjälp med skjuts till nästa bil eller vad som helst, Jag visade verkligen att jag inte gjorde det med flit och ville göra rätt för mig därefter. Och eftersom mina högtalare inte fungerade då i stunden så antog jag att jag inte fick något svar så jag åkte från platsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att det inte ansåg ut att va en felaktig ban eftersom efter krocken lämnade jag platsen och inte svarade på föraren om det nu sagts något efter händelsen. Men allt detta skedde ju pga mina högtalare och mick inte fungerat pga bugg i spelet. För annars hade jag fått upp en kommunikation under händelsen som jag nu inte fick.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 annan ban innan pga att jag tröck på /spawnmenu efter jag blivit krockad fast jag egentligen bara var påväg till arbetsplatsen för att träffa min vän som väntade på mig för att få kontrakt utav mig innan jag skulle logga ut och sova kl 06.00

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vart kvar på platsen nu när jag råka köra in i han och verkligen försökt förstå varför jag inte hört något. Men anledningen till varför jag drog va för att en annan person kom springandes med baseboll trä.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig. Och till nästa gång vet jag nu vad jag tänker göra ifall det återuptar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka