Nekad Vladimir | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xeno

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198191379145/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Vladimir Putin #5775

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Åke Bött även kallad åki av familj och vänner född uppvuxen på en gård utanför Uppsala. 21 år gamma har altid gillat att mecka me bilar enda sen barns ben. gillar även lant bruk. I 11 års tid gjorde jag det här sen blev jag vuxen flytta in till denhär stan då mitt mål va att börja jobba på Mekonomen eller Falck och hjälpa andra personer me bilar. Min favvo rätt är Pizza och min dröm bil är Lambirghini aventador..Jag är en och 180 cm lång och blondt hår.
när jag var 15 tog jag AM-kort och byggde om en volvo 240 till A-traktor den byggde jag tillsamans med min bror som är 7 år äldre än mig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem här på Unive eftersom jag vill kunna öppna nya möjligheter som mer avancerade yrken och annat roligt. jag har också en väldigt hög RP nivå och tar verkligen detta seriöst. Jag vill ha väldigt roliga scenarion med alla jag kan träffa, speciellt inom mitt dröm jobb.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina kompisar spela på den och jag va intreserad av att testa RP och alla tycke att de var en bra server.

Hur hittade du Unive? När mina kompisar tipsa mig om fivem och unive dom tyckte att de va en bra server me hög kvalite på RP

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspel är att alltid ge allt och vara seriös så att RP nivån kan hållas extremt hög nivå.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Börja arbeta på bra ställe och vill börja jobba på Mekonomen eller Falck och hjälpa folk

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara aktiv på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka