Accepterad Vladimir | Medlem ansökning [Marr4n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xeno

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198191379145/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Vladimir Putin #5775

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter åke bött född år 2000 på en gård utanför uppsala lite blyg men samtidigt glad och trevlig. intressen bilar motorer lant bruk min dröm är att börja jobba på nåt stort som falck eller mekonomen favorit mat är hamburgare favorit bil lamborghini aventador.
när Åke var liten så gillade han att hjälpa andra om de behövde hjälp me bilar eller annat Åke var också väldigt busig och gillar att skoja med folk.
När åke blev 15 så börja han att bygga A-traktor tillsamans med sin bror som är 5 år äldre den hade han jätte kul med men nu är han vuxen och har flyttat till stor stan och har fåt nya mål att börja jobba på mitt dröm jobb

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att det verkar va en väldigt bra server och och vill ha mer jobb möjligheter och vill utvecla min rp och unive tycker jag är den enda server som är värd att bli medlem på.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina kompisar spela på den och jag va intreserad av att testa RP och alla tycke att de var en bra svensk server men hög rp nivå

Hur hittade du Unive? Mina kompisar tipsa mig om Fivem och unive dom tyckte att det var bra server och sa att jag borde testa unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? utveckla min rp och och sociala rp och bidra till en bättre rp och kunna jobba med andra mäniskor vara snäll och trevlig mott alla på servern för att göra servern till en bättre plats börja jobba på mitt dröm jobb eller kanske bli chef över ettt ställe.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? skapa bättre rollspells miljö samt bidra till högre rp nivå och börja jobba på nåt av mina dröm jobb för att göra staden bättre på nåt av mina dröm jobb och köpa alla mina favorit bilar .

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara aktiv på unive :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka