Nekad Vladimir | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xeno

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? wiliam

Ange ditt födelsedatum 23 September 2007

Vad heter du på discord? Vladimir Putin #5775

Mellan vilka tider kan du oftast spela? vardagar 15:30 till 22:00 helger 10:00 00:00 + en och annnan paus där imellan

Hur länge har du spelat på Unive? 1-2 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? om jag skulle bli servervakt så skulle jag göra de en servervakt ska göra göra servern till en bättre plats kicka/banna folk om de behövs dva bilar för att de ska bli mindre lag hålla koll i min omgivning om nån gör fel och om reglerna inte följs och förhöja rp nivån så att de inte kommer folk ooch förstör för dom som e seriösa.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för att det är den enda servern jag är aktiv på och för att göra servern till en bättre plats och för att jag ser folk som gör fel ofta

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle kunna bidra me bättre rp genom att dva trasiga bilar som bara skräpar på väg kanten göra servern mindre lagig och göra reports eller kicka nån som gör fel och inte följer reglerna för att höja rp nivån på servern göra så dom som e lalliga inte förstöra för dom som e seriösa och vill utveckla sin rp.

Varför ska just du bli servervakt? jag ska bli servervakt för att jag är väldigt aktiv och kan de flesta comandsen kan alla regler ser många som inte följer reglerna och vil göra servern till en bättre plats och har lite erfarenheter inom just staff arbete och har utvecklat min rp så pass mycket så jag kan ha de rollen som servervakt

Varför vill du bli servervakt? Varför jag vill bli servervakt är för att Unive är väldigt stor om inte sveriges största rp server och känner att jag är väldigt aktiv och vill göra servern till en bättre plats och har koll på regler och grunregler är en väldigt social person som kan rpa bra och jag ser även mycket lallare som förstör och då vill jag kunnna göra nåt åt de de händer också att de kommer folk som förstör för andra som får sämmre rp upplevelse.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? några komandon jag kan som /kick sparkar folk om dom e tex AFK /noclip Så man kan flyga runt utan att folk ser /tpm telepotera /svbann bannar under kortare tid /revive återupplivas

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja 3 gånger de va ett tag sen kommer inte riktigt ihåg vad som hade hänt

Spelar du på någon annan server för tillfället? bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka