Accepterad Vladimir | Ansökan till Servervakt |QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xeno

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? wiliam

Ange ditt födelsedatum 23 September 2007

Vad heter du på discord? Xeno #3807

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mån 16:00-22:00
tis 16:00-22:00
ons 16:00-22:00
tors 16:00-22:00
fre 16:00-02:00
lör 11:00-02:00
sön 11:00-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? 6 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som en servervakt skulle jag kicka/banna alla som gör dåligt för att dom ska lära dig och göra det bättre nästa gång så det blir bättre rp. Kommer hålla rent efter lallare och som sagt om någon bil kanske står som ett hinder för en annan så löser jag de genom att dva den bilen. jag skulle även underlätta för staffsen så mycket som möjligt så de inte behöver lägga energi på lallare som endast är ute efter att förstöra utan i sådana situationer hade jag kunnat få bort lallare och andra personer som begår regelbrott själv utan att behöva stå ut med det vilket jag anser sänker rp nivån. jag kommer reviva men endast om de dött av bugg eller dött på andra sätt de inte ska kunna dö på. Som servervakt skulla jag också åka och patrullera och kolla om folk gör fel för att underlätta för staffs.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag ansöker till server vakt då jag har rpat väldigt länge på unive och vill hjälpa till och underlätta för staffs. som servervakt så skulle jag göra de en servervakt ska göra servern till en bättre plats kicka/banna folk om de behövs. dva bilar för att de ska bli mindre lag hålla koll i min omgivning om nån gör fel och om reglerna inte följs och förhöja rp nivån så att de inte kommer folk ooch förstör för dom som e seriösa. Servern är även extremt stor och många nya kommer in som k läganske aldrig rpat innan. Då vill jag kunna finnas där och hjälpa dem Vill. för jag är krim på servern och då kan det vara bra om man ska ta någon och dom inte lyssnar, lallar och fail rp då kan det vara bra att vara servervakt så man kan banna eller kicka dom.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kan bidra till bättre rp som servervakt och få bort lallare som förstör rpn för andra som vill va seriösa och få bort de personer som lallar. När andra märker att Unive är en mer seriös serverr där ifall man lallar, så ryker man på direkt.Sen skulle jag fixa på för där är det mycket halv ooc och och lall och då kan man ge dom en sv ban eller kick och sen få deras ban förlängd.Tycker även alla har rät till att veta varför de blir kickade eller bannade och hur de ska förbättra sig, jag kommer alltså alltid göra ett välutvecklad ban eller kick där alla jag kickar eller bannar när jag är helt säker på att de begår regelbrott också får veta varför och hur det kan bättra på sin rp eftersom jag tycker man inte bara ska straffa en när de gör något fel eller helt enkelt begått misstag jag tycker de ska ha rätten till att veta hur man ska bättra på sig för att förhindra att bli bannade i framtiden och förbättra sig.

Varför ska just du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att jag är väldigt seriös i min rp och kan alla grundregler så jag är väldigt säker i mitt arbete och tycker att det är väldigt kul jag gör även ett välutvecklat arbete som servervakt .Det är många som tar en plats på Unive förgivet men de som bryter mot regler ska inte få stanna kvar och spela på servern. Det tror jag att jag hade varit en mycket bra servervakt med mycket koll på spelarna. men är bra på att rpa och vill gärna hjälpa till

Varför vill du bli servervakt? Varför jag vill bli servervakt är för att Unive är väldigt stor om inte sveriges största rp server och känner att jag är väldigt aktiv och vill göra servern till en bättre plats och har koll på regler och grunregler är en väldigt social person som kan rpa bra och jag ser även mycket lallare som förstör och då vill jag kunnna göra nåt åt de de händer också att de kommer folk som förstör för andra som får sämmre rp upplevelse.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) återuplivar en död person /svban (id) (anledning) bannar någon i 60 minuter /kick (id) (anledning) sparkar en spelare den kan komma in direkt efter /dv /toggleid se spelares id togglename /who /tpm /noclip /ooc skriver ut ett medelande hela servern ser /skin

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja det har jag men de va längesen

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara aktiv på unive :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka