Nekad Vlad | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nemo Erlansson

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
26
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/nemosnopp/

Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? Mr.Neo

Vad är ditt födelsedatum? 10 September 2003

Berätta om din karaktär. Han är väldigt snäll, Han vill inte starta bråk han gillar att köra bil och festa med folk, och han älskar att prata med poliser, Han hatar att prata med folk som är otrevliga och toksic, han har svarta kläder och han gillar kort hår och han gillar att ha svara skor också.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kan hjälpa till med servern och jag kommer vara väldigt mycket aktiv och jag spelar ungefär 5 timmar varje dag och jag kommer nog spela typ 3 timamr varje dag och på när man är ledig kommer jag spela typ 7 timmar på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker att det är trevliga folk och den servern är riktigt bra.

Hur hittade du Multistaden? jag kollade på fiveM servrana på RP för jag är ett FAN av RP servar och sen hittade jag miltistaden och sen testade jag den och den var den besta servern jag någonsin har hittat och spelat på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att köra riktigt värkligt och bli polis och vara polis chef eller den bästa polisen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server för att denna servern är den bästa.

Tillbaka