Accepterad Vixz | Medlem ansökning [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vixz

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? GrischKungen645

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ralle Larsson och han ska vara 23 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, Omtänksam, Flitig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ralle Larsson har haft en tuff uppväxt då hans pappa gick bort i gängkrig när han var liten. Ralle bor med sin mamma och 5 syskon i en 2a eftersom att hans familj är ganska fattiga. Ralle har nyligen börjat häng med fel personer. Det började med att han och hans kompisar bus knackade men sedan dess har det bara blivit värre och värre. Ralle och hans kompisar har nyligen börjat sälja droger för ett gäng och han har också nyligen börjat vara med och spränga portar med sina kompisar. Men Ralle har tänkt en längre tid att han ska sluta upp med dehär sakerna och det är för enbart 1 anledning och det är hans mamma, Han har tänkt att han ska sluta med allt kriminellt och skaffa ett bra och stabilt jobb han har tänkt sig att han vill jobba på en bilfirma för att han har hört att det ger väl betalt och att Ralle länge har varit intresserad av bilar så därför ser han sig i framtiden som en rik affärsman som skulle äga en bilfirma i unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med i serverns rp är en väldigt hög rp nivå. Jag kan bidra med väldigt bra scenarion både polis och icke-polis scenarion. Jag kan bidra med väldigt bra och detaljerade scenarion som alla kommer att gilla inte bara den som vinner scenariot. Jag kan bidra med väldigt bra grejer till servern tror jag. Jag kommer även att kunna bidra med mycket arbete på dem icke kriminella jobben.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för att du ska vinna ett scenario t.ex om jag blir jagad av en polis efter att jag har rånat en bank så kanske jag inte tar några tråkiga vägar utan jag tar svåra vägar men försöker så att poliserna kan hänga efter. Sen kanske jag krashar med flit så att polisen tar mig så att dem vinner scenariot istället för mig. Alltså att man ska spela för att din motståndare ska vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja när jag blev bannad ur discorden för att ha taggat och pmat en staff för att jag undrade varför han drog mina roller

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja några exempel på grundregler är vdm/vehicle death match när man använder sitt fordon som ett vapen för att skada andra, Rdm=random death match det är när man dödar någon utan anledning, Suntförnuft= att du ska tänka logiskt och göra i situationer så som du hade gjort i dem irl,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit aktiv medlem på unive förut men sa upp mina roller då det var mycket i skolan och hade inte tid.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka