Nekad Vixie74 | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vixie74

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? Vixie#3336

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2007

Berätta om din karaktär. Olle nilsson. han har en familj med mamma och syskon och en bror. hans pappa sköt sig själv när olle var 10 år och såg det,
det hände i hans hus då hans mamma och pappa var separerade och inget vet varför hans pappa sköt sig själv men hans föredetta fru sa att det berode på att han hade kriminella dra i hans liv.
olle spelade mycket fotboll och han spelade det mycket med hans farsa men efter han dog så blev det svårt för varje dag han spelade fotboll så tänkte han bara på sin pappa han blev så ledsen så han sa till sig själv att han aldrig mer skulle spela fotboll igen. han slutade då med fotboll och drog in sig själv i det kriminella i livet för han ville försörja sin mamma så hon inte behövde jobba, han började då med att sälja saker alltså tex droger o annat. hans mamma undrade varför han hade så mycket pengar på sitt rum och då sa han att det var att han hade pantat, hans mamma trodde in te på det o bad han komma ut en dag i vardagsrummet.
Hon fråga olle djupt "vad har du fått dessa pengar ifrån" han sa då att det var från pant,
men det är ju flera tusentals kronor han sa sen då att han hade börjat med det kriminella
hans mamma blev väldigt sur på han för hon visste hur hennes föredetta man dog av det kriminella hans mamma bad ochg bad till han och sa att han skulle sluta olle bestämde sig då för att sluta och försöka söka jobv med det var ju inte så lätt som han trodde han skulle ha cv och sånt. han satte sig ner med hans mamma och bad henne hjälpa till.
hon hjälpte då han och han fick job.

några år senare så blev dom lyckliga igen och levde lyckliga i alla sina dagar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig och social rp samt väldigt realistic rp som gör det roligt för andra personer på servern och göra så att alla jag är med ig får det roligt och om det är några av mina vänner t.ex som inte vett va rp är så kan jag hjälpa dem med det. Och har haft erfarenheter med rp har spelat på unive tidigare. 🙂

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska göra det roligt för båda parterna t.ex om jag har snutjag med en kross så kan jag inte bara köra upp på ett berg för polisen kan inte köra upp med sin bil. Och det är typ det

Hur hittade du Unive? youtube och jag blev väldigt intreserad för det såg så kul ut inne i spelet/unive

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir du automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad, ej tagit sin intervju efter den angivna tiden. (48h)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka