Nekad Vixie74 | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vixie74

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198996889497/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Vixie#3336

Vem var det som bannade dig? Pingu i militären

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-09 232042.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vdm men det var inte jag som spelade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på toa alltså bajsade då min brorsa kom in i mitt rum och tänkte (aaaa vad kul o spela lite) men jag var vid sjukhuset då jag sat i en bil och hade /sme dagdrömmer då min brorsa satte sig o spela när jag kom tillbaka var jag då bannad jag frågar han och då¨säger han att han har spelat på min dator utan tillstånd han är då 11 och kan inte mycket inom rp men han har precis fått minecraft då jag har lärt honom lite grejer med ett tagentbord allts åolika knappar hur man går oså vidare och därför vdmade min lillerbrorsa men jag vet detta är mitt fel och jag skulle stängt min dör men det är försenmt nu och jag ärt hemskt ledsen och det ska aldrig hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. min brosa tog över min dator när jag var på toa och körde över folk och absoulut det var mitt fel för att jag inte stängde min dörr men nu är det försent för det och jag är hemskt ledsen och det ska aldrig hända igen är väldigt ledsen över det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet inte för det var ganska länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att låsa/stänga min dörr

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja starkt att jag aldrig ska lämna min dator/dörr på eller öppen att jag ska låsa dörren efter mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka