Nekad Vixe 17 | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vixe 17

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199169816551/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? skittels#6407

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Göran Petteson Han kommer vara runt 21 årsåldern och kommer vara kriminell. Göran Petteson Kommer ifrån en liten by i Småland där han har hängt med andra kriminella personer. Bara för Göran hängde med dem så kom han in i den kriminella branchen. bakom allt så är Göran väldigt aggressiv och bestämd person. Men han är bara en orten grabb med högt temperament.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Så jag kan bli kriminell och kunna göra många fler grejer en att bara åka runt och snacka med folk jag vill kunna jobba och göra roliga grejer med mina kompisar och det kommer hjälpa med att få bättre RP för jag vill ta min RP till en ny nivå.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar hur servern är gjorde det finns så mycket olika grejer att göra efter första dan jag körde så ÄLSKADE jag servern .

Hur hittade du Unive? Jag kommer inte ihåg det var ett tag sen man började .

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill att mitt RP ska gå upp till nästa nivå och jag vill kunna bidra med roliga scenarion där jag vinner eller förlorar Jag vill kunna vissa min bra Rp nivå genom att kunna spela på en server ioch ha det roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Fler bra rp scenarion och ha roligt med mina kompisar när vi rolespelar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Tillbaka