Nekad Vixe 17 | Medlem ansökning(Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vixe 17

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199169816551/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? skittels#6407

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mustafa Mohammedsson och är född 2000-03-17. Mustafa Var jobbig som liten och det beror på att han hade svårt i skolan han fick ofta F på proven men han ville aldrig ge upp så han kämpade och kämpade och gav aldrig upp. Mustafa gick alltid runt och sa att han ville bli polis när han växte upp så han tjatade på mamma och pappa att han ville bli polis. Mustafa vill bli polis men hans kompisar är i dåliga omkretsar. Mustafa är känslosam och tar åt sig väldigt mycket och när någon säger något taskigt så blir han arg och kan göra duma saker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill få min rp nivå högre och jag vill ha kul på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För unive är unik och man kan göra roliga saker och jag tycker det är den bästa rp servern.

Hur hittade du Unive? Jag började titta på fivem på youtube och twitch och då hittade jag unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ta min rp nivå högre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli polis, skaffa vänner och ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka