Nekad Vixe 17 | Medlem ansökning [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vixe 17

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199169816551/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? skittels#6407

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Göran Petteson. Han är runt 21 år gammal. Han bor i en liten by utan för Linköping. I hans barndom var han mycket med kriminella han var en orten grabb Men så äldre han blev kom han mer och mer in i kriminell branchen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill bli kriminell och jag vill va med i roliga scenarion och kunna göra mer på unive för när man är medlem kan man göra så mycket som möjligt plus jag ÄLSKER UNIVE.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Alla scenarion och hur servern är gjord och servern blir aldrig tråkig.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag kollade på youtube.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli så bra på att RP och ta min RP till nästa nivå.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att bli medlem och kriminell för vill va med på massa roliga scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka