- Meddelanden
- 34
- Reaction score
- 3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169816551/
Ditt Hex-ID: 110000103c95d80
Vad är din discord tagg? yello#6407
Vem var det som bannade dig? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: Sexuella trakkaserier samt Sunt Förnuft ~Wagner
Hur lång tid var din ban? PERMANENT
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Sexuella trakkaserier samt Sunt Förnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag inte betedde mig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag knulla en sen sprang jag från polisen hoppa in i deras bil och gasa iväg sen blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte gjort sexuella över grep
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycket
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar
Ditt Hex-ID: 110000103c95d80
Vad är din discord tagg? yello#6407
Vem var det som bannade dig? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: Sexuella trakkaserier samt Sunt Förnuft ~Wagner
Hur lång tid var din ban? PERMANENT
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Sexuella trakkaserier samt Sunt Förnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag inte betedde mig
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag knulla en sen sprang jag från polisen hoppa in i deras bil och gasa iväg sen blev jag bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte gjort sexuella över grep
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig mycket
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar