Nekad Vivalla | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vivalla

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/V1valla/

Ditt Hex-ID: 110000144450e2a

Vad är din discord tagg? vivalla123#0001

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sunt Förnuft, Lall ~AO. Återstår: 0 dagar 12 timmar 37 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde lite fel där jag såg en grabb ta ut från hans trunk och sedan gav jag två slag för att ta bilen och kolla trunken sen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag såg en kille med maskerad mask, som hade öppnat sin baklucka och la in saker och då visste jag att han hade saker där och var nyfiken vad han hade. så jag körde efter han och sedan stannade han för att jag skulle snacka med han så jag hoppade av min bil och sedan så kollade jag bagage luckan eftersom den var öppen medans han körde. så jag kollade och han åkte iväg sedan kom tillbaka och tog hans kemikalier, sen hoppade han av bilen och tänkte de var ett hot eftersom han var maskerad, och visste inte vad han hade på sig. Jag borde istället få reda på det och sedan göra det eller utan att ens slå han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var faktiskt ingen felaktig ban, eftersom jag gjorde lite fel och kunde göra det mycket bättre scenario men det var sent och orkade inte men jag ska inte skylla på det jag ska erkänna att jag gjorde flera fel där som suntförnuft och lallande. Jag erkänner att jag gjorde flera fel där. och ber om ursäkt för det. och det var väldigt mycket lall där och jag ska inte upprepa det

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. då frågade jag om han ville byta min bugatti veyron mot hans bugatti diva och frågade om jag fick köpa den för 4 millar för jag hade inte mer och jag var jobbig för honom och förstörde hans affärer för att jag ville få min såld också och jag stod bredvid med min och jag sa vill någon köpa min bugatti veyron men han hörde nog fel och trodde jag sa divo och så fick jag bann för lall.
första gången jag blev bannad så var det för att jag sa att han blev säkert bannad då det var en kille som rdmade in game. andra gången så åkte jag upp med en bil på mount chilliad. en annan gång blev jag bannad när jag skapade en ny karaktär och sedan så snackade jag med min kompis på discord och han sa att han kunde komma till sjukhuset där jag var jag hade en mobil btw då kom han och jag hoppade in i hans bil och då fick jag ban. en annan gång så plockade jag och mina kompisar vallmo sedan så blev en av mina kompisar rånad och jag visste inte att man behövde krim roll för att råna folk så jag köpte en colt av en kille och tog tillbaka vallmonarna och när vi hade pistol riktad mot hans huvud så as garvade han och gav oss 1 vallmo (fear rp) så då döda vi han för att han typ lallade. och då fick jag ban för krim utan krim roll. då hade jag krim och gjorde ett misstag så får ta konsekvenserna. Har också fått vissa felaktiga banns. Men denna är den som jag mest är besviken på mig själv för att det hände så.
Sen väldigt många felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det var faktiskt ingen felaktig ban, eftersom jag gjorde lite fel och kunde göra det mycket bättre scenario men det var sent och orkade inte men jag ska inte skylla på det jag ska erkänna att jag gjorde flera fel där som suntförnuft och lallande. Jag erkänner att jag gjorde flera fel där. och ber om ursäkt för det. och det var väldigt mycket lall där och jag ska inte upprepa det. skulle nog kunnat förlänga scenariot ta han till en plats och sedan kollat. och inte slagit han för ingen anledning och tog bilen och stack kunde då gjort annorlunda skulle snacka iaf med han o frågat vad han har lagt. sedan så skulle jag se om han ljög eller inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag aldrig ska kolla någons trunk på det sättet skulle kunnat kolla med han vad han har lagt o haft lite mer socialrp, sedan kanske gjort det. men det jag har lärt mig från denna ban är att jag inte ska göra sån rp igen att slå han och så vidare för att ta hans bil som blir suntförnuft.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka