Nekad Vivalla | Ban överklagan [Mats99]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Vivalla

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/V1valla/

Ditt Hex-ID: 110000144450e2a

Vad är din discord tagg? vivalla osen?#0001

Vem var det som bannade dig? står inte namnet. Bo1trix på fivem

Hur lång tid var din ban? permanent ban, redlistad 15dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kunde inte acceptera inbjudan på discorden, Du har blivit avstängd för: Redlist ~Bo1Trix. Återstår: 15 dagar, här är klippet ingame https://medal.tv/games/gta-v/clips/71963537/d1337fdCMWhM?invite=cr-MSw0b1ksMjI0MzczNTAs

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde regelbrott i ett scenario så blev jag både bannad ingame redlistad, och discord efter ett tag, dock vet jag inte varför jag blev bannad från discord eftersom jag sa eller gjorde inget fel ooc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte nämna några namn med respekt. allt detta var till (staffs och en vanlig medlem). Det var så att en kille i före detta bloods streama så vissa att en kille blev helper och så väl. Det var inte heller något positivt på det sättet där han och vissa andra blev upprörda eftersom han inte är så gammal. Det gjorde så några krim ansvariga plus en högre uppsatt tog åtgärder och stängde ner vårat gäng, självklart var det jobbigt så länge man har rp:at som bloods och varit med o rp:at med vissa. Efter detta så blev bloods nedstängda och jag blev inte bannad på något asså gjorde verkligen ingenting men sen ville jag och en annan göra ett litet butiksrån för att ta bort tankarna. så vi gjorde det. jag kan erkänna att jag powergamea lite och det förstår jag för min ban, sen så gick min bil sönder så jag började sikta mot polisen och gick fram mot dom för att ta en i gisslan. Glömde helt bort att man inte fick ta någon som gisslan speciellt polisen. men gjorde det och släppte han precis när jag tog deras bil och körde. tycker efter scenariot att jag kunde höja rpn mycket högre där och haft lite mer social rp än att bara ta deras bil och köra iväg. men var ett ganska kul scenario. efter detta loggade jag ut från unive och kollade netflix direkt när jag kom igen såg jag att jag blev bannad för Powergaming och Th mot polisen. Har själv snackat med både Quirkz och Philip320 angående denna th saken för ett tag sedan. men tyvärr fastnade det inte i mitt huvud innan scenariot. Tar o bröstar bannen. Sedan så kollade jag mina roller i Unives discord och alla mina roller var borta plus “avstängd” rollen, jag förstår detta till hundra procent. efter några minuter blev jag bannad helt från Discorden och visste inte vad jag hade gjort för fel så jag skulle bli bannad på discorden. Efter det kokade min hjärna så gick på personer helt och hållet. med privata bilder, och tyvärr så gick jag över gränsen mycket och gjorde det bara värre och värre, speciellt över ett spel. Men tänkte att jag inte hade något och förlora eftersom jag ändå var bannad. Men i efterhands tycker jag att det är väldigt onödigt för att vara helt ärlig. Nu i efterhand vill jag så mycket be om ursäkt till de jag utsatta Bad om ursäkt till två st, en av dessa skrev jag något fult ord, och den andra hade jag skickat bild på han. Som sagt detta är så onödigt efter det jag har gjort. Hörde sen att någon Skrev “-rep alla som har blivit bannade” detta tog hårt på mig och jag tyckte att han försökte håna oss, och om jag skulle ha gjort något sånt skulle jag säkert bli bannad eller något. Men jag gjorde flera olika misstag där som att gå ut på hans utseende, skrev hans adress, skickade bild på någon annan som var mod, och detta fick mig o känna mig ännu sämre efterhand och vill bara att vi alla ska glömma bort det och kan göra vad som helst för att få en unblock och skriva till dom. Jag bad ursäkt till 2 st nu en via discord och en via twitch whisper, väntar bara tills jag ser att den killen jag gick mest in i är online på twitch där jag kan skriva till han. och är verkligen inte stolt över detta för det är jävligt drygt och så onödigt. och förlorade mycket respekt på det. och förlorade en server som jag brukar slösa flera timmar på. Och önskade att jag gick tillbaka i tiden för att undvika detta. är redlistad just nu och förtjänar en blacklist men får se vad som händer. Redlisten bröstar jag och kan brösta en Blacklist med eftersom jag gjorde flertals fel ooc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså ingame nej det var det verkligen inte eftersom jag gjorde fel, men vet inte riktigt hur jag blev bannad i discorden. men kommer nu lära mig att inte göra det ingame men gjorde efterhand flera fel ooc efter jag blev bannad i discorden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans.
då frågade jag om han ville byta min bugatti veyron mot hans bugatti diva och frågade om jag fick köpa den för 4 millar för jag hade inte mer och jag var jobbig för honom och förstörde hans affärer för att jag ville få min såld också och jag stod bredvid med min och jag sa vill någon köpa min bugatti veyron men han hörde nog fel och trodde jag sa divo och så fick jag bann för lall.
första gången jag blev bannad så var det för att jag sa att han blev säkert bannad då det var en kille som rdmade in game. andra gången så åkte jag upp med en bil på mount chilliad. en annan gång blev jag bannad när jag skapade en ny karaktär och sedan så snackade jag med min kompis på discord och han sa att han kunde komma till sjukhuset där jag var jag hade en mobil btw då kom han och jag hoppade in i hans bil och då fick jag ban. en annan gång så plockade jag och mina kompisar vallmo sedan så blev en av mina kompisar rånad och jag visste inte att man behövde krim roll för att råna folk så jag köpte en colt av en kille och tog tillbaka vallmonarna och när vi hade pistol riktad mot hans huvud så as garvade han och gav oss 1 vallmo (fear rp) så då döda vi han för att han typ lallade. och då fick jag ban för krim utan krim roll. då hade jag krim och gjorde ett misstag så får ta konsekvenserna. Har också fått vissa felaktiga banns. Men denna är den som jag mest är besviken på mig själv för att det hände så.
Sen väldigt många felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt om jag hade kunnat backa tillbaka i tiden så skulle jag hundra procent skippat det med det äckliga och vidriga jag gjorde mot folket. det skulle jag kunna lösa på mycket finare sätt och skulle kunnat fråga philip eller någon varför jag vart bannad på discorden istället för att direkt sprida hat efter jag såg det beslutet att jag vart bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes det har jag och kommer för första början inte ta poliser i th och tänka på min powergaming. sedan det jag gjorde ooc så ska jag aldrig mer hålla på så mot någon som inte har gjort något och gjorde så mycket fel ooc så det är sjukt och ska aldrig mer ske. och vill få en till chans för att bevisa detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Tillbaka