Accepterad Vivalla | Ban överklagan (autistikjoistik)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vivalla

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/V1valla/

Ditt Hex-ID: 110000144450e2a

Vad är din discord tagg? vivalla#0313

Vem var det som bannade dig? autistikjoistik

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: krim utan krim, kör in i gänghus och rpar kriminell som icke kriminell

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? faktiskt vet ej då jag ej gjorde något

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick till ett gänghus då jag sökte en person och sedan pratade vi bara sedan så blev de hetsigt i språket inget mer än så, lixom attityd från min sida, sen så lallade jag med en person och slog han så han ramlade ner från sin bmx

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad förr, men tagit lärdom av alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade nog inte kunna göra något annat då jag ej gjorde fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej då det inte var något fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

jag står o speccar ovanför two shotz hus och får då en /m av en person som klagar på din rp då du rpar kriminell som icke krim men jag kommer ge dig en extra chans för denna gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka