Nekad Vivalla | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vivalla

Icke Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/v1valla/

Ditt Hex-ID: 110000144450e2a

Vad är din discord tagg? jaffar#2589

Vem var det som bannade dig? Philip320 / limpis

Hur lång tid var din ban? blacklist

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BL

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde ett fel och combat logga

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag hade en deal, med philip och limpis att om jag gjorde något skulle jag få blacklist, jag rpade då väldigt bra och försökte bidra med de bästa rpn från min sida, och inte bara skjuta. men sedan när jag kidnappa en kille från bloods så kom en och meta gamea på vårat ställe via en skärmdelning sedan så blev de lite skottlossning men jag var ganska arg då jag bidrog med bra rp tills en kille kom och meta, sedan dog jag och combat logga som jag verkligen ångrar borde bara skita i logga o snacka i support eller göra en anmälan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte då jag gjorde ett regelbrott och loggade men jag ångrar det grovt mycket och hoppas jag kan komma tillbaka

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag hade kunnat skippa cloggen och bröstat att jag dog men som sagt var frustrerad över att en meta gamea. men ångrar verkligen det. och kommer aldrig ske mer, det lovar jag er

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? yes att inte combatlogga när scenariot är ogiltligt. och aldrig combatlogga mer som aldrig kommer ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag aldrig ska logga mer och istället bidra med en bra rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Vad är det som säger att om du skulle bli unbannad skulle det bli en högre nivå?

Vad är det som säger att om du skulle bli unbannad skulle det bli en högre nivå?
då jag lärt av mig av mina misstag efter denna långa tid och jag ska förbättra min rp så jag inte klassas mer som en "problemspelare"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka